Skip to main content
Jubileum

KPN Community Jubileum Kopkrakers: Doe je mee?

• November 17, 2025
  • 85 reacties
  • 1267 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

De KPN Community bestaat in november 15 jaar, en dat vieren we! We maken er echt een feestje van, daarom hebben we nog een spel voor je: Nieuwe Kopkrakers van KPN. De jubileum editie. En je maakt weer kans op een toffe prijs! Doe je gezellig mee?

De Kopkraker van KPN: Jubileumspel🎉

Ken je onze Kopkrakers al? Of misschien ken je van daarvoor onze Dwalingen nog wel. Dit waren onze wekelijkse breinbrekers. Vandaar de nieuwe naam ‘Kopkraker’ 😋 om fijn de hersenen op te kraken. Iedereen is welkom om mee te doen. Het draait om plezier, creativiteit en een beetje hersengymnastiek!

Hoe werkt het?

Wij delen een zestal breinbrekers met je, verspreid over twee weken. De link naar de kopkraker vind je op die dag onder dit topic. We beginnen op 17 november. We delen op welke maandag, woensdag en vrijdag een nieuwe kopkraker.

Gewoonlijk zeggen we altijd: deel je antwoord in het wit. Maar dat doen we deze keer anders, om het een beetje spannend te houden. Weet jij het juiste antwoord op de kopkraker? Deel die met ons via het formulier!

Belangrijk:

• Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekker zelf de hersenen ‘kraken’😁
  • Het antwoord deel je via het formulier dat je in de kopkraker vindt.
  • Zorg dat je profiel is ingevuld, zodat wij de winnaars snel blij kunnen maken met hun prijs.

Uit alle juiste antwoorden kiezen wij per kopkraker een winnaar! We maken de winnaars in de week van 1 december bekend.

Wat kan je winnen?

Wie jarig is trakteert! Daarom maak je kans op een leuke prijs als je mee doet met onze Kopkrakers. 

• Een cadeaukaart die je zelf kunt besteden bij een ruim aanbod aan (web)shops
  • Misschien een paar kleine troostprijsjes 😉
  • Let op: Bij elke Kopkraker zijn prijzen te winnen, dus je kunt gerust aan meerdere Kopkrakers meedoen
  • Bij meerdere goede antwoorden wordt een winnaar geloot

Doe mee en wie weet win jij! 

Doe je gezellig mee? En heb jij eerder al eens met een van onze Kopkrakers mee gedaan?

85 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

En we gaan meteen goed van start! Je vindt de eerste Kopkraker hier:

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 18, 2025

Een vraag over het formulier.

Gebruiken we het hetzelfde formulier 6x (voor elke Kopkraker opnieuw)? Vraag 2 suggereert dat.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Heel goed gezien ​@RBxx. Je kunt voor elke kopkraker hetzelfde formulier gebruiken. Gewoon even goed aangeven bij "Vraag 2" voor welke je instuurt. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Gelukkig hebben we hier ook poedelprijsjes haha. Aan de puzzel iedereen zou ik zeggen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen, en nummer twee is zojuist verschenen!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Daar is dan nummer 3!

Jasper van KPN
Moderator

Kopkraker nummer 4 is nu ook beschikbaar!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen, en we hebben nog een leuke voor je! De vijfde Kopkraker staat nu online:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 28, 2025

Het is alweer tijd voor de laatste kopkraker! Heel leuk om te zien hoe enthousiast jullie je kopjes hebben laten kraken met dit jubileumspel. Lukt het jullie om kopkraker nummer 6 op te lossen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Nog eventjes en dan sluiten de inzendingen. Ik ben benieuwd hoeveel goede inzendingen er zullen zijn en wie allemaal een prijsje weet te bemachtigen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

En nu is het tijd voor de winnaars van onze Jubileum Kopkrakers!

Dankjewel allemaal voor jullie enthousiasme en inzet, het is écht ontzettend leuk dat de puzzels met zo veel plezier gespeeld zijn 😊

De winnaars hebben een keuzecadeaukaart van 25 euro gewonnen! 🎉 Gefeliciteerd, jullie prijzen komen zo snel mogelijk jullie kant op. En omdat er zo veel goede antwoorden zijn ingestuurd, zijn er ook deze ronde poedelprijsjes bij 😍

Kopkraker 1

Deze was voor de minder ervaren gebruikers minder makkelijk te maken. Toch waren er verschillende goede antwoorden! De winnaar is geworden.. ​@Roy74!

De juiste antwoorden zijn:

Plaatje 1: Shyrin, Thomas, Erik, Jasper. 

Plaatje 2: Alex, Maja, Remco, Erwin

Plaatje 3: Alexandra, Denise, Sanne, Marcia

Plaatje 4: Jan, Vikash, Arjan, Jeroen

Plaatje 5: Christian

Kopkraker 2

Uit alle juiste antwoorden hebben wij willekeurig een winnaar ‘geprikt’. De winnaar is geworden: ​@FamvDijk!

Het juiste antwoord is: Nummer 18

Kopkraker 3

De winnaar van deze kopkraker is geworden: ​@HansaanZet!

De juiste antwoorden zijn deze

Alles dat omcirkeld is, plus het puntje op de i van Community ;)

Kopkraker 4

Gefeliciteerd winnaar, jij bent het geworden: ​@Speedmaster!

Het juiste antwoord was hier: Pepernoten

Kopkraker 5

Onze winnaar van deze ronde is ​@Sebas14!

De juiste was cadeautje nummer 4.

Kopkraker 6

En de laatste erg leuke en toch wat moeilijke kopkraker, vind onze Paul in de afbeelding… De winnaar is: ​@ikheetjeff!

Je hebt Paul hier kunnen vinden:

Poedelprijswinnaars

Er zaten zo veel leuke en goede antwoorden tussen alle ingestuurde reacties! Daarom zijn we nog niet klaar, we geven een aantal poedelprijsjes weg 😁 De winnaars zijn:

• @JB22_ 
  • @Berrie_Kaas 
  • @TDN 
  • @RonaldM01 
  • @marceltervoert 
  • @Orakeltje 

Onze jubileum-festiviteiten zijn nu echt achter de rug en de confetti is op, maar de festiviteiten gaan toch door in december! Lees maar mee:

• December 1, 2025

Ben je net thuis, denk je even gluren, gelijk een tag aan je broek hier,.. heb je dikke poedelprijs, awesome!

Enne ​@Alexandra van KPN de i is niet rood omcirkeld 🤓maar oke je vermeld m wel 😂

Kraker 1 was voor mij voor de helft niet te doen,..

Kraker 5 heb ik eerlijk gezegd gemist,..

Maar de rest had ik allen iig wél correct 😁

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Ontzettend leuk, dankjewel! 🥳

🎁

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 1, 2025

Gefeliciteerd alle winnaars! 🥳🎉 Het was leuk om te doen! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Wat leuk. Ik heb niet alles kunnen meedoen omdat er privé wat aandacht nodig was. Maar wat een leuke puzzelstukjes lagen er. Daar is veel aandacht voor geweest.

@Alexandra van KPN ik stuur straks even een pb.

• December 1, 2025

Ondanks dat ik 'slapende' klant ben, oftewel geen kpn diensten, maken ze mij toch altijd blij! Vind dat wel tof! Ik lees veel maar heb alleen meer niet de energie om constructief mee te doen in 'probleemtopics' kan ook komen door mijn hoogsensitief zijn en vooral snel afgeleid zijn en dat is werkelijk waardeloos, Helaas is de koper kabel niet werkbaar, en de glasvezel nog niet in zicht ondanks de plannen,.. komt er zeker wel een keer een abbo, maar pas nadat het ooit gerealiseerd is, tot die tijd de blauwe concullega, en de oranjes komen er dus echt niet meer in,.. de brievenbus, of pakketbezorger is hier al aardig groen beschoten,.. Maar zolang de poedel de kitties thuis geen kwaad doet, blijf ik nog lekker hangen 😅

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is helemaal oke, precies zoals het is ​@JB22_! We vinden het altijd leuk als je aanwezig bent en ook dat je weer met de spellen meegedaan hebt! 😊 

Tof dat jij her en der ook wel kans gezien hebt om mee te doen ​@Roy74! En helemaal goed, ik zie het wel verschijnen :) 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • December 1, 2025

Het was heel leuk om te doen 😊. Dank jullie wel 🎉

Voor alle andere winnaars,  ook gefeliciteerd!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Gefeliciteerd alle winnaars! 🥳🎉 Het was leuk om te doen! 

Zeker leuk en natuurlijk ook een felicitatie voor de andere winnaars. Ook voor de ontvangers van een poedel 😅.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hehehe, het regent katten en honden hier in de community 🤣

Wij zorgen dat de poedels én andere prijzen in goede conditie bij jullie aan zullen komen 😁💖

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super lief en mooi in de december/kerstgedachte, het volgende! ​Een van onze prijswinnaars heeft besloten dat hij graag iemand anders wil blij maken met zijn prijs 💚 

Dus wij zijn opnieuw gedoken in de grote lijst met puzzelaars. ​@Hedel wij hopen jou heeeeel erg blij te maken met de 25 euro keuzecadeaukaart! Gefeliciteerd 😍🎉

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • December 2, 2025

Dank je, ik kijk er naar uit.

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • December 2, 2025

He! Wat leuk, Gewonnen!
Dankjewel KPN😄

Waren ook leuke kopkrakers

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 2, 2025

Gefeliciteerd ​@FamvDijk 😎

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 2, 2025

Het dak gaat er momenteel af bij KPN 🥳

De puzzel die vandaag achter het attent vakje zat is er leuk. Dus snel naar de KPN winkel zou ik zeggen want ze vlogen de deur uit 🙃