Skip to main content

KPN Verified Pride Campagne en aanhef bij KPN kiezen

  • 9 July 2024
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

De KPN Pride campagne is gelanceerd. Top zou je denken? Ziet er ook heel goed uit. Met een zeer mooie pagina op de website

Wilde gelijk mijn aanhef gaan veranderen. Maar Helaas biedt KPN enkel nog het Binaire Mevrouw/Meneer aan. 

Zou top zijn als KPN ook trots de verschillen reflecteert binnen het bedrijf en een overige aanhef mogelijk maakt. Hoop dat deze feedback serieus wordt genomen. Want het op het eerste oog, hele mooie en nodige campagne, is nu eigenlijk gewoon Pink Washing omdat jullie niet reflecteren naar de mogelijkheden binnen KPN. 

Helemaal mee eens. Bakken met geld voor een regenboogcampagne, maar de aanhef veranderen is niet mogelijk in het systeem (lees: te duur). Ik hoop dat KPN van binnen net zo pink is als van buiten.


@DiverseUser 

En hoe zou jij dan willen worden aangesproken worden ? Wat moet dan de aanhef worden ?


Beste @DiverseUser, wat fijn dat je deze feedback met ons deelt! Ik kan me voorstellen dat deze behoefte er is en het zou zeker mooi zijn als wij dit mogelijk maken. Ik heb het verzoek dan ook intern doorgegeven! Een terugkoppeling kan even op zich laten wachten, maar zal ik t.z.t. zeker met je delen. 


Volgens mij heeft dit ook deels te maken omdat KPN financiële producten levert en bijvoorbeeld “wettelijke” gegevens moet hebben voor BKR. En dan is de info uit je paspoort/ID leidend.


Hello,

By offering only binary salutation options (Mrs./Mister), KPN is inadvertently excluding a portion of its employees and customers who identify differently. This inconsistency undermines the campaign's core message of inclusivity and diversity.
Key points to consider:

  • Expanded Salutation Options: KPN should introduce a wider range of salutation options to accommodate diverse identities.
  • Employee Education: Internal training on inclusivity and gender identity can help employees understand the importance of respectful language.

    By addressing these points, KPN can strengthen its commitment to inclusivity and create a more welcoming environment for all employees and customers.

Reageer