Wil mijn oude facebook terug hebben
Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt
Wil mijn oude facebook terug hebben
waarbij staat zelfstandig ondernemer gestopt als melkveehouder
Admin: samengevoegd met bestaand topic
Hallo
Had je dat account ooit verwijderd? Dan zijn de gegevens door Facebook ook verwijderd.
Je kunt het mogelijk onder dezelfde naam opnieuw registreren, mits de naam niet inmiddels door een ander wordt gebruikt. Of Facebook hergebruik binnen een x aantal maanden toestaat.
Verder ben hier bij KPN de provider. Die heeft niets te maken met Facebook. Ik verwijs je derhalve naar de help sectie van Facebook. Hier kan kpn niets voor je betekenen. Hooguit een toevallige gebruiker die dit ook bij de hand heeft gehad. Maar gaat die dit topic tegenkomen? Dus… facebook help sectie gebruiken.
Dit topic staat (inmiddels) in het Huiskamer-forum. "Een gezellige plek om te kletsen met elkaar over alles wat niet perse met KPN te maken heeft.", wat de forumbeschrijving meldt. Dus dit topic kan hier prima een plaats in de community krijgen.
Ik had nog geen idee hoe dit forum werkt AriënC. Dank.
Back on topic. Niet voor mij. Facebook zuigt mij te veel.
IK vermoed dat je jouw Facebook account weer wil activeren maar dat de bevestigingsemail naar jouw oude KPN emailadres wordt gestuurd en dat je geen KPN abonnement meer hebt. Als dit het geval is vraag dan aan een kennis die wel een KPN abonnement heeft om een tijdelijk account aan te maken met dat emailadres. (Hopelijk is dat emailadres niet in gebruik bij een andere KPN abonnee.). Dan kun je daar jouw bevestigings email van Facebook naar toe laten sturen. Dan kun je het account weer activeren.
Hallo
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Dit zijn wel gegevens die je nu openbaar plaatst. Ik raad je aan om deze direct te verwijderen, anders zal een moderator zo vriendelijk zijn om dit te doen.
anders zal een moderator zo vriendelijk zijn om dit te doen.
Bij deze!
Heb het nog niet terug daarmee
…….
Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post
Wat moet ik dan doen
Kom zo niet verder met mijn oud facebook
Heb zo niets aan de K P N
Als jij een Facebook account terug wenst om dat te gebruiken kan KPN jou daar niet mee helpen. Wij verzorgen enkel jouw internet, tv en telefonie. Voor een account bij Facebook, moet je bij Facebook zelf zijn
Misschien is het handiger dat
Als ik zo lees is een op een hulp denk ik het beste voor Piet.
Ik wens hem veel succes met zijn Facebook account!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.