Skip to main content
Beantwoord

Oude forum gegevens zijn weg

  • 13 September 2024
  • 8 reacties
  • 95 keer bekeken

Het forum is veranderd in een community. Waarom is mij een raadsel.
Op het oude forum heb ik zo nu en dan een vraag gesteld en zo nu en dan gereageerd op vragen en antwoorden.
Nu ik heb ingelogd bij de community, wordt ik beschouwd als een nieuwe deelnemer. Al mijn profiel staat alles op nul (reacties, antwoorden etc.). 
Mijn gebruikersnaam en wachtwoord heb ik niet gewijzigd. Het zou mooi zijn als alle oude gegevens worden meegenomen in de nieuwe community.

Hallo @Roefvos 

 

Alleen de naam is veranderd, zie:

Er zouden dus helemaal geen gegevens moeten missen, mijn oude posts staan er ook nog gewoon op.

 

Weet je zeker dat je toen met dezelfde gegevens hebt ingelogd.
Misschien dat je (indien je dat hebt) via je Facebook account ingelogd destijds?

 


Was jouw oude naam toevallig Rolf Vos? Die bestaat nog gewoon. 


Een facebook account heb ik niet, dus dat kan het niet zijn. Ik ben ook n iet Rolf Vos. De enige mogelijkheid is dat ik een andere gebruikersnaam ben gaan gebruiken, hoewel…...dat kan ik me niet herinneren. Ik zal eens in mijn geheugen graven, dat kan even duren want er zit veel in😁(maar er valt ook wel eens wat uit😏.


Tsja, als je jouw oude naam en jouw inloggegevens niet meer weet……..

Dan is het tijd voor een nieuwe start. 

 

Welkom! 😎

 


Een facebook account heb ik niet, dus dat kan het niet zijn. Ik ben ook n iet Rolf Vos. De enige mogelijkheid is dat ik een andere gebruikersnaam ben gaan gebruiken, hoewel…...dat kan ik me niet herinneren. Ik zal eens in mijn geheugen graven, dat kan even duren want er zit veel in😁(maar er valt ook wel eens wat uit😏.

Misschien heb je nog ergens een oud mailtje van het forum in een mailbox staan? Dan weet je i.i.g. de inlognaam en je forumnaam die je toen gebruikte.


Hallo @Roefvos 

 

Alleen de naam is veranderd, zie:

Er zouden dus helemaal geen gegevens moeten missen, mijn oude posts staan er ook nog gewoon op.

 

Weet je zeker dat je toen met dezelfde gegevens hebt ingelogd.
Misschien dat je (indien je dat hebt) via je Facebook account ingelogd destijds?

 

Hallo @Roefvos, zoals hierboven al is aangegeven is enkel de naam van dit platform gewijzigd. Accounts en posts zijn niet verwijderd of aangepast. Het zal dan toch gaan om een ander account waar je voorheen actief mee bent geweest hier op het forum. 


Bedankt voor alle reacties. Ik zal nog eens diep gaan nadenken of ik ooit met een ander account heb ingelogd. Als dat zo is, dan zal ik me binnenkort eens even na laten kijken 😯


Mogelijk heb je dat account met een ander of oud e-mailadres destijds aangemaakt @Roefvos. Mogelijk wel met een KPN e-mailadres 😉


Reageer