Skip to main content

Stem jij mee op 'Stukje van mij' voor de Gouden Loeki?

• February 20, 2025
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken
Stem jij mee op 'Stukje van mij' voor de Gouden Loeki?
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

We staan vol trots weer in de finale voor de Ster Gouden Loeki! We hebben twee jaar op rij brons gewonnen. Help jij mee om dit jaar goud te winnen? 

Stem je op ons?

Je kunt nú op ons stemmen in de Jaarverkiezing Ster Gouden Loeki! Stem je ook en help je ons mee? Vinden we héél erg leuk 💚

Stukje van mij voor Gouden Loeki!

Ken je onze #BeterInternet campagne nog, in samenwerking met MEAU? We doen weer mee voor de Gouden Loeki en staan nu in de finale! We doen mee met deze reclame:

Denk na voordat je doorstuurt

Stukje van mij: Online shaming en het ongewenst doorsturen van intieme foto's en video's is een groot probleem. Zangeres Meau geeft met haar nummer 'Stukje van mij' een stem aan kwetsbare jongeren die hun ervaringen hierover met haar deelden. Wij brengen samen met MEAU en experts op dit gebied de boodschap ‘Denk na voor je doorstuurt’ onder de aandacht.

Met jouw hulp gaan we dit jaar voor goud 😍 Stemmen kan tot en met 16 maart op Jaarverkiezing - Ster Gouden Loeki

3 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 20, 2025

Goede campagne en een goed nummer, kippenvel! 🐓

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 20, 2025

HEMA en KiKa grote winnaars bij Ster Gouden Loeki 2024 - Ster reclame

HEMA en Hotel L'Amour hebben met hun kerstcommercial de Ster Gouden Loeki gewonnen.
KiKa en Joe Public sleepten de eerste Ster Gouden Loeki voor goede doelen in de wacht.

De tweede prijs werd verzilverd door Albert Heijn en TBWA\NEBOKO met hun kerstcommercial 'Whamster'. De spot is geïnspireerd op de kerstklassieker 'Last Christmas' van Wham, waarin zelfs zanger Andrew Ridgeley een rol in heeft. 

De Bronzen Loeki ging (voor het derde jaar op rij) naar KPN en Dentsu Creative Amsterdam, dit keer met de commercial 'Stukje van mij', waarin wordt gewaarschuwd voor de gevolgen van online shaming.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 21, 2025

Mooi resultaat! We hadden graag Goud gewonnen, maar met een derde brons laten we in ieder geval zien dat we consistent sterk zijn. En op deze manier nog wat extra aandacht kunnen krijgen voor een Beter Internet is natuurlijk helemaal mooi.