Goedemorgen,
Ik had een vraag over een oud KPN gebouw in mijn dorp Zuidhorn. Het lijkt al een jaar lang leeg te staan / deels leeg te staan en vroeg mij af of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld een deel van het gebouw te huren van KPN voor mogelijk een creatieve werkplaats te maken voor beeldmakers (foto/video/grafisch). En om het werk van deze mensen ergens op een plek te kunnen tonen.Â
Maar ik kan nergens vinden waar ik KPN over dit soort vragen kan mailen of bellen. Er staat op het pand ook geen direct telefoonnummer van de eigenaar van dit pand alleen een objectnummer.Â
Weet iemand hoe ik kpn over zo'n vraag kan bereiken?Â
Groet,
Xander Brinkman
Â
Beste ​
Succes.
Â
Wat is het objectnummer? Dan kan ik voor je kijken of die nog actief is.
Indien het over 71109 gaat heb ik slechts nieuws, deze is nog in gebruik en bij hoofdverdelers waar ook maar 1% van in gebruik is wordt er niks verhuurd. Dit in verband met de veiligheid van de actieve verbindingen.
​
Â
Deze? Want hier geldt helaas hetzelfde verhaal.
>...], deze is nog in gebruik en bij hoofdverdelers waar ook maar 1% van in gebruik is wordt er niks verhuurd. Dit in verband met de veiligheid van de actieve verbindingen.
​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.