Skip to main content

Zie dit plaatje :

En dan bedoel ik de tekens naast “MijnKPN”.
Dat zie ik op andere plaatsen -in de berichten- ook.
Voor de zekerheid nog even geprobeerd op een ander OS / browser, overal hetzelfde resultaat.
Het lijkt wel op een ASCII probleem.
Ter info, niet echt belangrijk maar ik ben benieuwd.

@KeesYagi Niet hier

Hier zijn die actieve plekken er wel maar onzichtbaar. Ik ontdekte ze bij mouse over op de laptop. Dan is het een grijs rondje met blauw streepje erin.

Welk OS op je laptop en welke browser, Kees?

Is dit ook als je bent ingelogd?

Hoi ​@KeesYagi ik kan het zo ook niet naar voren krijgen. Zowel niet in Edge, Firefox als Chrome. Ik vermoed dat dit een lokaal probleem is. Misschien een overijverige adblocker of iets dergelijks? Kan je toelichten welke browser je gebruikt? 

Ik heb het ook in firefox

Ah ja ik herkende even niet zo op een los plaatje maar dit hangt inderdaad samen met een bekend en lopend probleem met bepaalde onderdelen. Daar wordt nog steeds hard aan gewerkt 🙂 . Bedankt voor het melden iedereen!

OK, ik was al verder aan het zoeken, dus toch even plaatsen dan maar :
Hier :

Zie ik :

Het ook :
Uit de broncode :  “Gebruik je wellicht een \uf8ff device”

En toch ook nog even ( omdat ik het niet kan laten :> )

Ik vermoed dat dit een lokaal probleem is.

Aha, herken de echte helpdesk werkwijze : altijd het probleem terugleggen  :-)

Misschien een overijverige adblocker of iets dergelijks? Kan je toelichten welke browser je gebruikt? 

Voor de zekerheid nog even geprobeerd op een ander OS / browser, overal hetzelfde resultaat.

Zoals ik al zei :

Ter info, niet echt belangrijk maar ik ben benieuwd.

We wachten het af.

Ik heb het ook in firefox

Inderdaad. Even de moeite genomen het oude beestje aan te krijgen. Maar op de Windows 10 laptop krijg ik die dingetjes ook in Firefox. Het is een (fout)code die aangeeft daar een plaatje te verwachten, volgens de html. Maar dat plaatje vervolgens niet gehost wordt. Niks zorgelijks.

Edge en Google Chrome negeren de code met ontbrekende afbeelding dan. Laten 'm in ieder geval niet zien. Alleen nuttig voor de website bouwers namelijk.

Zelf gebruik ik Firefox verder niet meer. Had er iets te vaak 'rare’ dingetjes in.

Zo te zien is het opgelost 👍🏼

Klopt, bij mij ziet het er ook weer normaal uit  (Windows 11, Edge browser).

Bij scrollen blijft de “header” ook niet meer hangen, zodat de ruimte op het scherm weer volledig gebruikt wordt.

Dank voor het melden iedereen. Volgens mij zijn er nu (tijdelijke) maatregelen getroffen als ik zo intern kijk. Het werkt dus beter nu? 

Dank voor het melden iedereen. Volgens mij zijn er nu (tijdelijke) maatregelen getroffen als ik zo intern kijk. Het werkt dus beter nu? 

Ja. Alleen...als ik nu naar MijnKPN  (webversie) (Appversie) verwijs doe ik het nu met link. Omdat ie niet bovenin staat.

Reageer