Skip to main content

Hoihoi! 

Een klein waargebeurd verhaal uit eigen keuken :D 

In een leuk ondoordacht moment had ik mijn magnetron aangezet en ik werd gelijk begroet met een aantal mooie special effects, sterker nog - Uit het onderdeel waar de straling uit komt had een heel mooi flammetje :dizzy_face:

Ik natuurlijk gelijk in paniek want: BRAND. Gelijk maar de stekker eruit getrokken en het vuurtje ging uit (Phew!) 

Zo’n typisch gevalletje van “Too close for comfort” 😉 Ik heb gelijk een nieuwe magnetron aangeschaft die hopelijk iets veiliger is :innocent:


Oops 😱

Ik heb ‘m hier net nog gebruikt om knakworstjes op te warmen. Ik bekijk dat ding nu even heel anders. 
 

 


Hahaha oeps! Nou gelukkig is het met een sisser afgelopen! Ik had onlangs een zelfde soort ervaring, maar in een hotel/appartement.. Dan schrik je toch wel even hoor! :sweat_smile:


Ligt er aan, ik heb laatst is gehad dat mijn magnetron straling het ene stukje vergeten kruimeltje aanviel met lichteffecten. Als je die verwijderd dan gaat alles goed. Pfiew :sweat_smile: .


Gewoon het micaplaatje vervangen door een nieuwe en hij is weer 100%
Is iets goedkoper dan een magnetron :sunglasses:
Op de duur gaan die micaplaatjes defect en vliegen ze in de brand, niets ernstigs, gewoon plaatje vervangen.


Reageer