Skip to main content

Afsluiten doen ze heel snel maar aansluiten moet je uren wachten heh 13 30   161.44 betaald ideal maar tot op heden  nog geen tv wat een ***bedrijf

Misschien kan je normaal reageren. Van dit soort termen zijn we hier niet gediend!


Dan moeten jullie eens een beetje sneller te werm gaan wel betalen maar aansluiten ho maar ben heel de dag ql aan het bellen met jullie bedrijf goeie service 👍


Ik ben zo langzaam maar dat heb je he met bejaarde mensen daarom leg er een klacht bij de kpn klachtencommissie en waar bemoei je je mee wie ben jij dan ***


Hoi @Christa v ,

Ik ben zo langzaam maar dat heb je hè, met bejaarde mensen.
Daarom ligt er een klacht bij de KPN klachtencommissie.
En waar bemoei jij je mee ?
Wie ben jij dan ***


Alles wat op zijn einde loopt verliest aan kwaliteit.:joy::joy::joy:


Ja jij als 1e denk ik


Hoi @Christa v 

I rest my case. (Ik laat mijn zaak rusten)
En ga fijn tv kijken.

Lekker tv kijken.


Nog fijne feestdagen gewenst Christa v


Ja doe dat***een beetje respect voor de oudere generatie hebben 


@Christa v als jij zo grof blijft reageren wordt je zeker niet geholpen, dan mag je ouder zijn maar om zo te reageren naar andere forumgebruikers, daar heb je geen recht op. Dit is inmiddels ook gemeld bij KPN. 

fijne avond! 


Ha @Christa v, welkom! Hier op het forum hebben we respect voor een ieder die ook respect voor een ander heeft, ongeacht de leeftijd. Ik help je graag, maar dan verzoek ik je je toon aan te passen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Het gaat om Digitenne? 


Dennis?.je kan het gemeld hebben bij kpn maar weten jullie wel hoe grof de werknemers wel eens daar zijn ik ben niet grof alleen gefrustreerd afspraak is afspraak eerst zou de digitenne 6 uur gedeblokeerd worden toen 7 uur nu weer 9 uur


Ik ben niet grif Marcia maar heel erg gefrustreerd afspraak is afspraak bij mijn eerst zou digitenne 6 uur gedeblokeerd worden toen 7 uur nu weer 9 uur


@Christa v waarom doe je het dan niet via automatische incasso? Dan heb je ook niet meer dat je afgesloten wordt. @Marcia_ kan dat voor jou regelen. Dan wordt er automatisch € 18,- p.m. afgeschreven. 


Ha @Christa v, ik zie inderdaad dat de betaling binnen is en vind het gek dat je nog niet bent aangesloten. Het vervelende is dat ik dat zelf ook niet kan doen. Ik heb een ticket aangemaakt, zodat mijn collega's er naar kunnen kijken. Dit kan echter maximaal 3 dagen duren. Je kunt ook zelf morgen nog eens bellen vanaf 8 uur. De afdeling Collections kan dan ook kijken wat er aan de hand is. Hopelijk is het snel opgelost! 


Nu zijn jullie niet bereikbaar en zit nog  steeds zonder tv 


Nu zijn jullie niet bereikbaar en zit nog  steeds zonder tv 

Heb je KPN gebeld? 0800 - 04 02 en dan zeg je “medewerker spreken” Want @Marcia_ heeft dus gezien dat de betaling binnen is, dan moeten ze je weer aansluiten. 


 Hoi @Christa v 

Nu zijn jullie niet bereikbaar en zit nog  steeds zonder tv 

Neem aan dat je dit nummer gebeld hebt.
Bel met 0800-0402 
Vraag dan om het doorverbinden met de afdeling collections. 
Hopelijk is @Marcia_  in de buurt wie weet heeft zij nog mogelijkheden in huis om u verder te helpen.

Hoi @Dennis Schreve 
Je bent veel te snel voor mij.:wink:


Ja net gebeld maar moet weer 9 dagen wachten ik word er gek van


Ja net gebeld maar moet weer 9 dagen wachten ik word er gek van

@Christa v ik heb nog een extra melding gemaakt naar een KPN moderator, ik hoop dat ze dit snel oppakken. 


Dank je dennis ben al vanaf gister half 5 bezig dus niet zo raar dat ik ontevreden ben hoe Hoeven alleen de zenders aan te zetten die geblokkeerd zijn


Dank je dennis ben al vanaf gister half 5 bezig dus niet zo raar dat ik ontevreden ben hoe Hoeven alleen de zenders aan te zetten die geblokkeerd zijn

Waarom zet je het niet over naar “Automatische Incasso?” Dan haalt KPN maandelijks € 18,- p.m. van jou rekening. Dan voorkom je dat je niet wordt afgesloten. 


Omdat ze steeds teveel afschrijven ik heb alleen digitenne 2 keer maar steeds 94 euro betalen dus maak ik het gewoon zelf over


Omdat ze steeds teveel afschrijven ik heb alleen digitenne 2 keer maar steeds 94 euro betalen dus maak ik het gewoon zelf over

Dat is raar, € 18,- plus € 5,- voor die 2e ontvanger is bij mij € 23,- per maand. Hoe kan dit dan € 94,- zijn? 🤔 Dat is vreemd. 


Ik heb even gekeken en zie dat er mogelijk sprake is van lijnkaping. Dat houdt in dat je op dit moment, ondanks dat alles betaald is, helemaal geen diensten zijn. Ik heb dit gisteren totaal gemist, mijn excuses hiervoor! Er loopt nu een ticket en dat kan inderdaad een aantal werkdagen duren. 

Ik vraag een noodpakket voor jou aan. Daar zit een Digitenne ontvanger in die je zolang kunt gebruiken. Je kunt deze vanaf morgenmiddag ophalen bij de Multi Tabac Corner. Neem een geldig legitimatiebewijs mee.


Ja daarom heb ik kpn via mijn bank geblokkeerd maar daar heb ik niets aan  zit nog steeds zonder zenders terwijl er gister is gezegt u staat op een spoed aansluiting 


@Marcia_ hoe kan het dan dat ze 94 euro betaald? 1x € 18,- plus € 5,- voor de tweede ontvanger is bij mij € 23,- per maand. 🤔😉 En de eerste keer was het € 161,44.