Afsluiten doen ze heel snel maar aansluiten moet je uren wachten heh 13 30 161.44 betaald ideal maar tot op heden nog geen tv wat een ***bedrijf
Misschien kan je normaal reageren. Van dit soort termen zijn we hier niet gediend!
Dan moeten jullie eens een beetje sneller te werm gaan wel betalen maar aansluiten ho maar ben heel de dag ql aan het bellen met jullie bedrijf goeie service
Ik ben zo langzaam maar dat heb je he met bejaarde mensen daarom leg er een klacht bij de kpn klachtencommissie en waar bemoei je je mee wie ben jij dan ***
Hoi
Ik ben zo langzaam maar dat heb je hè, met bejaarde mensen.
Daarom ligt er een klacht bij de KPN klachtencommissie.
En waar bemoei jij je mee ?
Wie ben jij dan ***
Alles wat op zijn einde loopt verliest aan kwaliteit.
Ja jij als 1e denk ik
Hoi
I rest my case. (Ik laat mijn zaak rusten)
En ga fijn tv kijken.
Nog fijne feestdagen gewenst Christa v
Ja doe dat***een beetje respect voor de oudere generatie hebben
fijne avond!
Ha
Dennis?.je kan het gemeld hebben bij kpn maar weten jullie wel hoe grof de werknemers wel eens daar zijn ik ben niet grof alleen gefrustreerd afspraak is afspraak eerst zou de digitenne 6 uur gedeblokeerd worden toen 7 uur nu weer 9 uur
Ik ben niet grif Marcia maar heel erg gefrustreerd afspraak is afspraak bij mijn eerst zou digitenne 6 uur gedeblokeerd worden toen 7 uur nu weer 9 uur
Ha
Nu zijn jullie niet bereikbaar en zit nog steeds zonder tv
Heb je KPN gebeld? 0800 - 04 02 en dan zeg je “medewerker spreken” Want
Hoi
Neem aan dat je dit nummer gebeld hebt.
Bel met 0800-0402
Vraag dan om het doorverbinden met de afdeling collections.
Hopelijk is
Hoi
Je bent veel te snel voor mij.
Ja net gebeld maar moet weer 9 dagen wachten ik word er gek van
Ja net gebeld maar moet weer 9 dagen wachten ik word er gek van
Dank je dennis ben al vanaf gister half 5 bezig dus niet zo raar dat ik ontevreden ben hoe Hoeven alleen de zenders aan te zetten die geblokkeerd zijn
Dank je dennis ben al vanaf gister half 5 bezig dus niet zo raar dat ik ontevreden ben hoe Hoeven alleen de zenders aan te zetten die geblokkeerd zijn
Waarom zet je het niet over naar “Automatische Incasso?” Dan haalt KPN maandelijks € 18,- p.m. van jou rekening. Dan voorkom je dat je niet wordt afgesloten.
Omdat ze steeds teveel afschrijven ik heb alleen digitenne 2 keer maar steeds 94 euro betalen dus maak ik het gewoon zelf over
Omdat ze steeds teveel afschrijven ik heb alleen digitenne 2 keer maar steeds 94 euro betalen dus maak ik het gewoon zelf over
Dat is raar, € 18,- plus € 5,- voor die 2e ontvanger is bij mij € 23,- per maand. Hoe kan dit dan € 94,- zijn? Dat is vreemd.
Ik heb even gekeken en zie dat er mogelijk sprake is van lijnkaping. Dat houdt in dat je op dit moment, ondanks dat alles betaald is, helemaal geen diensten zijn. Ik heb dit gisteren totaal gemist, mijn excuses hiervoor! Er loopt nu een ticket en dat kan inderdaad een aantal werkdagen duren.
Ik vraag een noodpakket voor jou aan. Daar zit een Digitenne ontvanger in die je zolang kunt gebruiken. Je kunt deze vanaf morgenmiddag ophalen bij de Multi Tabac Corner. Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
Ja daarom heb ik kpn via mijn bank geblokkeerd maar daar heb ik niets aan zit nog steeds zonder zenders terwijl er gister is gezegt u staat op een spoed aansluiting
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.