Skip to main content

Afsluiten doen ze heel snel maar aansluiten moet je uren wachten heh 13 30   161.44 betaald ideal maar tot op heden  nog geen tv wat een ***bedrijf

Ik vraag een noodpakket voor jou aan. Daar zit een Digitenne ontvanger in die je zolang kunt gebruiken. Je kunt deze vanaf morgenmiddag ophalen bij de Multi Tabac Corner. Neem een geldig legitimatiebewijs mee.

@Christa v haal die noodpakket maar op morgenmiddag, dan kun je in ieder geval tv kijken. 😉


Toch een vraagje wat heb een digitenne eigenlijk te maken met bedrading ?


@Christa v Sorry, ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Zou je je vraag iets meer kunnen uitleggen? 

 


Ben al een tijdje geblokkeerd digitenne heb na veel telefonisch contact 161.44 overgemaakt omdat ik zogenaamd internet heb van kpn nooit gehad maar digitenne nog steeds geblokkeerd 


@Christa v Ik zie bij ons wel een internet abonnement en een Digitenne abonnement terugkomen. 

Ik zie ook dat hier eerder contact over is geweest. Zou het kunnen dat je een aanvraag voor een internet abonnement bij een andere provider hebt gedaan? 


Nee hang nu weer aan de telefoon met kpn


Heb bij kpn nooit internet aangevraagd maar dit is al de 2e keer dat post.nl me dat aangeboden had en tot 2 keer toe mee terug gegeven aan post.nl


@Christa v Ik zie dat er voor het intenetabonnement een klacht loopt. Hierover zullen mijn collega's nog contact opnemen. 

Ook voor de niet werkende Digitenne aansluiting zijn mijn collega's aan de slag, ook hierover zal je nog bericht van ons ontvangen. 

Er is een noodpakket onderweg, daarin zit een werkende Digitenne aansluiting. Als het goed is heb je van mijn collega hier meer informatie over ontvangen. 

Op dit moment is het helaas even afwachten, het heeft ook geen zin om vaker te bellen, mijn collega’s aan de telefoon kunnen dit proces niet versnellen. 

Mochten er nog vragen zijn over het noodpakket dan hoor ik dit graag. 


Heb een nood pakket gehad maar waarom maar 1 zit met 2 tv.s


Hoi @Christa v Ik vrees dat het bij één digitenne ontvanger blijft. Dit is een noodoplossing en we kunnen er maar ééntje versturen.


1 nog steeds niet terug gebeld 2 nog steeds geen tv (digitenne) en 3 nog steeds met 161.44 terug 


Waardeloos ! 

@Christa v

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik begrijp dat je inmiddels wel gebeld bent, @Christa v. Het pakket wat je had, met internet erbij, is opgeheven. Ook zie ik dat je inmiddels een nieuwe bestelling voor Digitenne hebt gedaan, klopt dat? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Ja klopt maar pakket kpn met internet (experiabox) heb ik nooit gehad heb ik vanmiddag ook door gegeven aan die man nu nog me centen terug krijgen 


Hij @Christa v,

Ik hoop dat dit eindelijk eens is opgelost, en jammer dat het zo heeft moeten lopen. 😔


Ja ik ook bedankt voor je begrip


Ja ik ook bedankt voor je begrip

Is goed, ik werk al een tijdje op het forum. En gelukkig weet ik een hoop, maar ook ik ben klant van KPN. 😉 Maar gelukkig heb ik me verdiept in de techniek van KPN. 👍🏼


Hoi @Dennis Schreve,

Ja ik ook bedankt voor je begrip

Is goed, ik werk al een tijdje op het forum. En gelukkig weet ik een hoop, maar ook ik ben klant van KPN. 😉 Maar gelukkig heb ik me verdiept in de techniek van KPN. 👍🏼

Je bedoeld natuurlijk "Ben graag op het forum” :wink: In plaats van werk.
Of ben je ondertussen toch in dienst getreden van de KPN ?
Of leg ik op alle slakken zout, En zie jij het gewoon als werk. Kan en mag ook hoor.:smiley:
 


@genetic ik ben ook op het Forum aanwezig als er storingen zijn bij KPN. 😉😁