Skip to main content

i klantnummer van Telfort heb ik naar KPN over kunnen zetten.

De rest heb ik niet kunnen koppelen bij KPN.

Wie kan bovenstaand oplossen?

Ter aanvulling:

1.Telfort abonnement met internet +TV + telefoon 

2.Telfort abonnement met internet + telefoon

3.KPN abonnement Digitenne gratis bij Telfort

Nummer 1 heb ik kunnen overzetten naar KPN.

Mijn vraag is: hoe kan ik nummer 2 en 3 koppelen bij KPN?

 


Hallo @walkman ,

nummer 1 en 2 kun je niet zelf overzetten naar KPN, dit gebeurt automatisch of je moet zelf een KPN-abo genomen hebben met opzegging van Telfort.

De thuisabo's (op 2 verschillende adressen neem ik aan) kun je in MijnKPN koppelen bij de rubriek producten toevoegen.

Hoe het met Digitenne gaat weet ik niet.

 


abonnement 1 na bericht KPN heb ik toegevoegd bij KPN thuis;

abonnement 2 na bericht KPN kan ik niet toevoegen kan ik niet toevoegen bij KPN Thuis;

Telfort Digitenne kan ik ook niet toevoegen bij KPN


Hoi @walkman! Welkom op het KPN forum :grin:

 

Ik kijk graag eens met je mee naar de situatie en waarom je het niet kan koppelen aan je KPN ID. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je mee kijken.

Vul alsjeblieft van alle drie de abonnementen de gegevens in. Dit kan ook bij het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’.


Hierbij tref je de klantnummers aan:

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor de gegevens @walkman! Ik heb de klantnummers even in je profiel gezet, zodat ze niet open en bloot op het forum staan :grin:.

Zou je ook nog voor- en achternaam + postcode en huisnummer in je profiel kunnen zetten ter verificatie? Dan kan ik eens met je mee kijken.


Hoi @walkman 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Jammer, er is nog niets opgelost !


Als het nog niet is opgelost, dan kijk ik natuurlijk verder met je mee. Ik zie dat de adresgegevens inmiddels in je account staan, dit had ik gemist. Sorry! 

Ik zie de reden al waarom twee abonnementen niet gekoppeld kunnen worden. De abonnementen staan namelijk onder twee verschillende KPN ID's.

De producten dienen dus eerst ontkoppeld te worden van het account wat niet gebruikt wordt. Vervolgens kan je de abonnementen koppelen aan het account wat je wel wil gebruiken. 

Ik heb je een privébericht gestuurd met de gebruikersnamen die ik zie.

 


Reageer