Skip to main content

Poeh moest een 2de Digittene abo afsluiten om de CI module te kunnen bestellen is dit de normale gang van zaken? Erger nog is dat ik tijdens de chat hierover er ben uit gegooid.

Hallo @sailorwim ,

Nee, dat is niet zoals het hoort. Je kunt op jouw bestaande Digitenne-abonnement kostenloos  overstappen van een losse ontvanger naar de CI+-module. 

Dat is op werkdagen te regelen tussen 8.00 en 20.00 via 0800-0402. Op zaterdag tot 17.00.

 


Poeh moest een 2de Digittene abo afsluiten om de CI module te kunnen bestellen is dit de normale gang van zaken? Erger nog is dat ik tijdens de chat hierover er ben uit gegooid.

De kwaliteit van de KPN klantenservice laat al een tijdje zeer te wensen over. Gelukkig hebben we het Forum waar dan weer een hoop rechtgezet kan worden door beter ingevoerde kpn medewerkers !


Nou ik klim maar is in de telefoon mast kijken wie ik kan bereiken  


Nou na wat wachten gesproken met een medewerker.

Eerst krijg ik van een compluter een link om digittene optezeggen met een vervoer doos erna. Via de medewerker wordt de decoder omgeruild voor de CI + mmodule. Nu maar is proberen een nog niet bestaand 2de abonnement te stoppen.

 


Nou na wat wachten gesproken met een medewerker.

Nu maar is proberen een nog niet bestaand 2de abonnement te stoppen.

 

Dat had die medewerker ook gelijk voor jou kunnen regelen. Nog maar een keer bellen dan? 


Nog is gebeld en mijn bestelling is geannuleerd gelukkig. Tijdens mijn eerste telefoon gesprek was mijn nieuwe klantnummer nog niet bekend later wel.

Vandaag wordt de CI+module bezorgd, dus dat wordt uitproberen. Zoals altijd nog steeds een tevreden klant.

 


Fijn om te horen dat het is opgelost! @sailorwim 


Uitgeprobeerd en een testje gedaan met de nieuwe antenne ,binnen antenne en de buiten antenne.

Duidelijk de nieuwe antenne heeft een betere ontvangst binnen.

De antenne power insert is voorzien van een usb stekker en op de tv zit een usb aansluiting, dus weer een plus !

 


Zo twee weken geleden de digitenne decoder, twee antennes en een voeding aangetekend retour gestuurd.

Omdat ik nu de CI module etc ingebruik heb.

Helaas krijg ik nu weer een herinnering om de CI module etc te retourneren 😪.

Morgen maar in de telefoonmast klimmen dan maar.


Hoi @sailorwim, wat vervelend dat het nog niet is opgelost. Is het gelukt met de klantenservice? Zo niet kijk ik graag met je verder. 


Opgelost na een telefoontje.

Ik kan de herrinering mails als niet gestuurd beschouwen, vertelde de medewerker.

 


Fijn dat het is opgelost!Â