Wat doe ik fout?
Ik heb 3 digitenne modems ZXV7200 besteld en ontvangen.
2 zijn na aanzetten en instellen en de wachttijd in acht te nemen netjes actief geworden.
Het 3e kastje ziet wel alle kanalen maar zegt dat het basis-abonnement niet actief is.
Uit en aanzetten, fabrieksinstellingen etc. zijn al uitgetest maar het 3e kastje blijft inactief op alle andere kanalen dan NPO 1,2 en 3
Verder nog mogelijkheden die ikzelf kan uitproberen?
Beantwoord
3 x digitenne modem , 1 wil niet...
Beste antwoord door Marcia van KPN
Goed dat je je weer meldt! Ik zocht je gegevens op en kreeg meteen de melding dat er iets niet goed is gegaan met het activeren van de ontvanger. Daarom heb ik een ticket voor je aangemaakt en dit wordt binnen 3 werkdagen opgepakt en verwerkt. Mochten er vanuit ons nog vragen of opmerkingen zijn, kan het zijn dat je gebeld wordt. Ik heb hiervoor het 06-nummer dat je in je forumprofiel aangegeven hebt, gebruikt. Hopelijk kan je er snel gebruik van maken! Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.