Skip to main content

Goedemiddag 

Ik heb via infoscore een aanmaning gekregen voor digitenne die ik vorig jaar augustus 2019 al heb opgezegd. Ik heb hier al eens over gebeld en men zei dat het in orde was... 

inmiddels verhuisd en sinds februari een mooi (duur) abonnement tv, internet en mobiele telefoon. Krijg ik weer aanmaning van dat digitenne gedoe. Bij infoscore zegt men dat KPN dit moet regelen met hun. 

Kunnen jullie dit in orde maken?

Vul in je profiel alle gegevens aan die een medewerker van KPN nodig heeft om jou als persoon te verifiëren. Wat een vervelende situatie zeg.


Profiel aangepast, bent u van KPN?


Hoi @Opa Lien . Welkom op het forum.

Kun jij in je profiel ook het adres noemen waar jij digitenne afnam? Zet maar in het onderste veld. Kun je mij daarna een seintje hier geven?

Belangrijk bij dit soort situaties is dat je een bevestiging van de opzegging hebt ontvangen. Heb jij die?


Profiel aangepast, bent u van KPN?

Ik ben niet van KPN, maar als forumlid probeer ik vast te helpen zodat u niet langer hoeft te wachten dan noodzakelijk.


Hoi @Opa Lien . Welkom op het forum.

Kun jij in je profiel ook het adres noemen waar jij digitenne afnam? Zet maar in het onderste veld. Kun je mij daarna een seintje hier geven?

Belangrijk bij dit soort situaties is dat je een bevestiging van de opzegging hebt ontvangen. Heb jij die?

 

Helaas geen bevestiging kunnen vinden ( verhuizing)

is ook telefonisch geg

admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Dank voor de gegevens. Ik moet je bekennen dat ik het puzzeltje nog niet helemaal snap.

Ik zie dat digitenne op 19-1-2020 is opgezegd. Dat is door ons gebeurd omdat er een achterstand in betaling was. Het is daarna overgedragen aan de deurwaarder. Er zij ook betalingsherinneringen gestuurd. 

Ik zie nergens een gesprek over een opzegging en dan moet ik er toch op aandringen: Heb jij een bewijs van opzegging. Want die is hierin essentieel. Als wij een abonnement opzeggen krijg je daar altijd een bevestiging van.

 


Jammer dat jullie het niet snappen….op mijn oude adres heb ik op 1-8-19 abonnement afgesloten bij Online ( volgens mij ook gelinkt aan KPN) toen is mijn oude abonnement bij Telfort en digitenne gestopt.

Later kreeg ik nota voor digitenne die ik heb genegeerd/storneren. Maand later zelfde liedje, toen even gebeld en bovenstaand verhaal verteld, excuses men zou het noteren/in orde maken.…

Afgelopen februari ben ik verhuisd en kon Online mij niet helpen ivm glasvezel. Uiteindelijk bij KPN terecht gekomen en netjes geholpen en abonnement bij Online gestopt.

Nu krijg ik dus dit achter me aan erg vervelend als je altijd netjes aan je verplichtingen voldoet. Zie graag oplossing tegemoet anders is mijn nieuwe abonnement (ook mobiel) van korte duur.

 

 


Ik ben bang dat ik hier niks aan kan doen. Ik zie aan onze kant helemaal geen gesprek over dat het goed komt en zo werkt het ook niet. Als er iets is opgezegd krijgt je daar bevestiging van en dat is jouw bewijs en houvast.

Mocht iemand aan de telefoon gezegd hebben, dan betreur ik dat uiteraard maar feit blijft wel dat wij aanmaningen hebben gestuurd. Daar had je toch voor aan de bel moeten trekken en om een bewijs moeten vragen. 

Ik kan hier niks meer in betekenen. Excuus daarvoor.


Ik vermoed dat je Digitenne niet zelf hebt opgezegd.

Je Telfort abo viel wel onder de overstapservice. Maar Digitenne dan weer niet. Als ik Erwin’s reacties zo lees heb je Digitenne vergeten zelf op te zeggen.
Telfort is automatisch beëindigd via de overstapservice naar Online.


Jammer dat KPN nu ineens niets voor je kan betekenen maar als je 2 dure abonnementen afsluit kan alles… Prima hoor maar dan hebben jullie maar kort plezier van mij als klant er zijn nog meer providers. Lekker makkelijk je er zo van af maken Erwin met zo’n opmerking ik kan niets terug zien….pff