Skip to main content

Ik krijg deze maand een factuur voor mijn Digitenn-abo van 17,- waar ik anders rond de € 5,- betaalde omdat ik een totaalpakket heb.

Waarom nu ineens zo duur??

Bel mobiel, heb thuispakket allemaal bij Telfort/KPN

Hallo @Tempus Fugit ,

Er zit momenteel een fout in het programma waardoor bij een bestelling van een extra Digitenne-ontvanger via Mijn KPN (of op en andere manier) nu ineens 17 euro per maand gefactureerd krijgt. 

Op dit moment wordt dat handmatig gecorrigeerd nadat je daarvan een melding hebt gemaakt. Als het goed is, dan wordt dit probleem in de maand juli 2020 verholpen. 

 

Een moderator wil graag voor je nakijken of dit bij jou ook van toepassing is. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Dag @Tempus Fugit. Van harte welkom hier. Wat @Noordzee aangeeft klopt inderdaad, maar dit is voor jou niet van toepassing. Ik zie dat je een Telfort Thuis abonnement hebt, waarvoor je een verhuizing had doorgegeven met wensdatum 10 maart. Die adreswijziging was voor je Digitenne abonnement niet goed doorgekomen, waardoor de korting kwam te vervallen. Ik zie dat je hierover inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad. Mijn collega heeft de wijziging alsnog voor je verwerkt en de teveel betaalde kosten vergoed, lees ik in de notities. Kun je dat bevestigen? 


Hallo @Tempus Fugit. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat het zo is opgelost. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.


Reageer