Skip to main content

Probeer al een paar dagen om mijn 3 digitenne ontvangers weer aan de praat te krijgen. Heb ze al een tijdje niet gebruikt maar het voorjaar nadert en dan gaan ze weer mee naar de camping.

Bij 1 ontvanger is het gelukt om hem via de chat weer te laten activeren maar bij de andere 2 is een probleem. 

Cas nrs niet bekend bij kpn.  Wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat ik het contract  hebt overgenomen van de kampeerder die naast mij staat op de camping.  In overleg met kpn hebben wij de ontvangers toen niet teruggestuurd maar gewoon behouden.  Ik hoop dat het gaat lukken. Ik betaal trouw voor 3 ontvangers maar er werkt er nu dus maar 1.

Wat een apart verhaal. Dat had '’KPN'’ (tel. ks ?) helemaal zo niet mogen besluiten. Apparatuur moet áltijd teruggestuurd na beëindiging van abonnement. JIJ, buurman, krijgt dan als je extra ontvangers aanvraagt op je abo die toegestuurd door KPN.

Heb je indertijd nog met degene gesproken om die CAS nummers aan jouw abo toe te voegen ?

Weet je zeker dat je voor 3 betaalt?

Dus via je abo Thuis met KPN iTV 3 x 5 euro voor 3 Digitenne ontvangers of

Los Digitenne abo en dus 28 euro ( 18 + 5 + 5)

Vul i.i.g. je profiel in voor de kpn moderator die hier, met ca. 48 uur, nog komt. De ontbrekende cas nrs kunnen in het vakje persoonlijke opmerkingen. xxxxxxxxxxx; xxxxxxxxx


Hi @Flashflower,welkom hier. 

Ik zie dat je de vraag ook hebt gesteld in het Digitenne topic. Heb daar geantwoord maar ik zal het hier ook doen: 

Dit kan nu nog niet omdat je die ontvangers nog niet hebt omgeruild. Ik zie dat het pakketje voor je klaar staat bij het Post NL punt bij jou in de buurt. Neem de desbetreffende 2 ontvangers dus mee in een doosje en ruil ze daar om. 


Bij een omruilpakket zit geen antenne. Die dus houden voor die 2.


Hi @Flashflower,welkom hier. 

Ik zie dat je de vraag ook hebt gesteld in het Digitenne topic. Heb daar geantwoord maar ik zal het hier ook doen: 

Dit kan nu nog niet omdat je die ontvangers nog niet hebt omgeruild. Ik zie dat het pakketje voor je klaar staat bij het Post NL punt bij jou in de buurt. Neem de desbetreffende 2 ontvangers dus mee in een doosje en ruil ze daar om. 

@Alex_P als ik op de link van “Digitenne” klik kom ik op de inlogscherm van InSided. 😁


Hi @Flashflower,welkom hier. 

Ik zie dat je de vraag ook hebt gesteld in het Digitenne topic. Heb daar geantwoord maar ik zal het hier ook doen: 

Dit kan nu nog niet omdat je die ontvangers nog niet hebt omgeruild. Ik zie dat het pakketje voor je klaar staat bij het Post NL punt bij jou in de buurt. Neem de desbetreffende 2 ontvangers dus mee in een doosje en ruil ze daar om. 

@Alex_P als ik op de link van “Digitenne” klik kom ik op de inlogscherm van InSided. 😁

Heel scherp Dennis, dankjewel. Ik heb het aangepast. :innocent:


Bedankt voor de antwoorden. Ben inmiddels 1 stap verder. Pakketje opgehaald en daar zat 1 ontvanger in.

Cas nr.ook vermeld bij mijn persoonlijke opmerkingen. Deze nieuwe ontvanger werkt goed. Ik heb nog niets teruggestuurd omdat ik nu welliswaar  4 ontvangers in huis hebt maar er werken er maar 2.

Hoe nu verder? Wordt 1 van de 2 niet werkende ontvangers alsnog geactiveerd of moeten ze beiden retour en krijg ik dan nog 1 nieuwe?

Hoor het graag.

Groeten van Bart.


Inmiddels denk ik dat er in de logistiek iets fout is gegaan. Er staat bij bestellingen dar er 2 ontvangers verstuur worden maar er zat er maar 1 in de doos. Volgens track en trace code is het gewicht 840 gram. Ik heb het doosje met inhoud gewogen en inderdaad 840 gram.  Dus dat kunnen er nooit 2 geweest zijn. Heb ook ge chatt met kpn . Dat werkt helaas ook niet geweldig. Wordt steeds spontaan afgebroken. Heb de hoop nog niet verloren dat het ooit goed komt. En is maar een klein probleem t.o.v het wereldnieuws.


Bedankt voor de antwoorden. Ben inmiddels 1 stap verder. Pakketje opgehaald en daar zat 1 ontvanger in.

Cas nr.ook vermeld bij mijn persoonlijke opmerkingen. Deze nieuwe ontvanger werkt goed. Ik heb nog niets teruggestuurd omdat ik nu welliswaar  4 ontvangers in huis hebt maar er werken er maar 2.

Hoe nu verder? Wordt 1 van de 2 niet werkende ontvangers alsnog geactiveerd of moeten ze beiden retour en krijg ik dan nog 1 nieuwe?

Hoor het graag.

Groeten van Bart.

 

@Flashflower

Heb je in jouw profiel het CAS-ID-Nummer staan van één van de ontvangers die nu nog niet werken?

Want dan kan @Alex_P die ontvanger activeren. 

 

Zet die ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. 

 


Dat zou mooi zijn.

Heb inmiddels 1 ontvanger die niet werkt aan staan op npo 1

Alvast dank. Gr. Bart


OK @Flashflower 

Staat dat CAS-ID nummer dan nu in jouw profiel bij persoonlijke opmerkingen? 


Ja dat klopt. Is de ontvanger met eindcijfers 478


Bedankt voor de antwoorden. Ben inmiddels 1 stap verder. Pakketje opgehaald en daar zat 1 ontvanger in.

Cas nr.ook vermeld bij mijn persoonlijke opmerkingen. Deze nieuwe ontvanger werkt goed. Ik heb nog niets teruggestuurd omdat ik nu welliswaar  4 ontvangers in huis hebt maar er werken er maar 2.

Hoe nu verder? Wordt 1 van de 2 niet werkende ontvangers alsnog geactiveerd of moeten ze beiden retour en krijg ik dan nog 1 nieuwe?

Hoor het graag.

Groeten van Bart.

 

@Flashflower

Heb je in jouw profiel het CAS-ID-Nummer staan van één van de ontvangers die nu nog niet werken?

Want dan kan @Alex_P die ontvanger activeren. 

 

Zet die ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. 

 

 

OK, het wachten is nu op @Alex_P .  Hij gaat vast vanmiddag de activatie in orde maken. 

 


Ben in blijde verwachting.:grin:


Ik heb inmiddels ook contact gehad met post.nl

De track en tracé van het pakket geeft aan dat nog niet is afgehaald en waarschuwing dat binnenkort teruggestuurd wordt naar afzender.

Het pakket is echter wel afgehaald op vrijdag 4 maart rond 15.00 uur.

Scannen kennelijk niet goed gegaan bij primera. Daar ligt echt niets meer op mij te wachten.

Zolang pakket niet volgens trackcode afgehaald is kan kpn niets doen voor mij denk ik

Klacht is bij post.nl geregistreerd onder no.16616087

Het afgehaald pakket bevatte dus maar 1 ontvanger terwijl er 2 als bestelling in het kpn systeem staan,

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen.


@Flashflower 

De moderators zijn ermee bezig. Later vandaag volgt er een update in dit topic. 

 


Inmiddels is het rechtgetrokken bij primera.  Ook gelijk 1 ontvanger retour gestuurd. 


Hij @Flashflower, top dat de Primera dit heeft aangepast. Ik zie het echter nog niet bij ons terug, dus ik moet daar helaas nog op wachten tot ik het kan activeren. Nog even geduld dus. 


Trackcode retourzending is     3SLFVZ294656711     2400VB


Benieuwd wat er gaat gebeuren. Vandaag zou primera de oorspronkelijke zending terug moeten sturen. Omdat die zending al op 4 maart is opgehaald hebben zij dus een probleem lijkt mij. Toen ik er jl. woensdag was werd mij daar verteld dat zij die eerste zending nooit mee hadden mogen geven omdat er geen retour ingeleverd was. Dus heb ik alsnog bij hun de oude teruggestuurd.  Dan zou de status ontvangen van het oorspronkelijke pakket weer kloppen. Nou dat klopte dus weer niet. Lijkt wel een soap. Computer zegt nee.:joy:


Als ik via bestellingen naar de track en tracé van de zending ga staat er dat het pakket op vrijdag 11 maart teruggestuurd wordt. Dat gaat niet gebeuren omdat er op de afhaallocatie van post.nl niets meer ligt om terug te sturen.  Is immers al door ons op 4 maart afgehaald. Wie kan ons helpen?  Ik ben deze week ook al in een kpn winkel geweest. Hele aardige mensen hoor maar ook zij konden niets voor mij doen. Eerst moet de huidige bestelling uit het systeem zijn maar wie gaat dat doen??????


Goedemorgen, vanaf vandaag is de status van de bestelling gewijzigd en staat nu op alles aangesloten.

Probleem heb ik alleen nog met ontvanger met cas eindcijfers 478.

Ik ben inmiddels op de camping in brabant en deze ontvanger liet zich moeizaam installeren. Na diverse pogingen en terug naar fabrieksinstellingen kreeg ik uiteindelijk 100 procent signaal. Echter alleen npo 1 2 3

Bij de andere kanalen nog steeds fout E016-0

Vraag aan de moderators is dus of deze ontvanger nu wel geactiveerd kan worden,

Groeten van Bart.


Het is gelukt via de chat.

Hoop dat het deze zomer goed blijft gaan.

Iedereen bedankt voor de hulp.

Gr. Bart.


Te vroeg gejuicht. Even 3 ontvangers werkend gehad. Via de chat werd de 3e middels een onderwater order????? geactiveerd.  Vanavond bleek dat een andere ontvanger gedeactiveerd was. Stoom kwam uit mijn oren. Vervolgens 3x een chat opgestart en alle keren werd die ook weer afgebroken . Ik denk dat kpn mij van fraude verdenkt maar te laf is om dat tegen mij te zeggen. Ben nu van plan om morgen naar de kpn winkel in Roosendaal te gaan waar alle ellende begonnen is, Wie kan mij raad geven?


@Flashflower Vind je het goed als ik me hierin verdiep? Welke van de 3 wordt steeds gedeactiveerd? Mag ik dat CAS-nummer? 


Cas no.4657-141-933-5 heeft gewerkt is nu weer gedeactiveerd. 

Heb vandaag contact gehad met een vriendelijke dame van kpn . Zij werkt tot en met as vrijdag.

Zij gaat haar best doen om deze weer te activeren maar dat stond het systeem nog niet toe.

Cas no. 4637-743-027-0 heb ik retour gezonden op 9 maart en deze moet uit het systeem gehaald worden , dan pas kon Zij die andere activeren. Dat kan zij niet zelf. Afspraak is dat zij mij belt als het gelukt is. Als ik niets hoor van haar voor as zaterdag moet ik zelf weer bellen. Als u iets kan regelen vind ik dat natuurlijk ook prima.