Skip to main content

Probeer al een paar dagen om mijn 3 digitenne ontvangers weer aan de praat te krijgen. Heb ze al een tijdje niet gebruikt maar het voorjaar nadert en dan gaan ze weer mee naar de camping.

Bij 1 ontvanger is het gelukt om hem via de chat weer te laten activeren maar bij de andere 2 is een probleem. 

Cas nrs niet bekend bij kpn.  Wordt waarschijnlijk veroorzaakt omdat ik het contract  hebt overgenomen van de kampeerder die naast mij staat op de camping.  In overleg met kpn hebben wij de ontvangers toen niet teruggestuurd maar gewoon behouden.  Ik hoop dat het gaat lukken. Ik betaal trouw voor 3 ontvangers maar er werkt er nu dus maar 1.

De vrijdag is bijna voorbij en de derde digitenne ontvanger werkt nog steeds niet. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?  Dit is toch te gek voor woorden. 


Vrijdag bijna voorbij. 3e digitenne ontvanger werkt nog steeds niet. Al bijna 3 weken bezig om ze alle 3 geactiveerd te krijgen. Morgen probeer ik het nog 1x in een kpn winkel. Lukt het dan nog niet dan overweeg ik het op te geven. 


Hi @Flashflower, ik zie dat dit door Post NL nog steeds niet is afgemeld. Heb jij nog de bevestigingsbon van de omruiling? En is er in de winkel ook iets in gang gezet? 


Hi @Flashflower, ik zie dat dit door Post NL nog steeds niet is afgemeld. Heb jij nog de bevestigingsbon van de omruiling? En is er in de winkel ook iets in gang gezet? 

Hallo Alex,

Het is een drama,als het goed is wordt ik morgen,donderdag 24 maart teruggebeld door een mevrouw van kpn waar ik jl zaterdag ongeveer 1 uur mee aan de lijn heb gehangen. Zij kon het 3e kastje ook niet activeren,  na ruggespraak met 2 ander medewerkers, omdat eerst de bestelling naar dummy citty😁 uit het systeem moet. Ik heb wel nog het recu van post nl met track code van de retourzending.

Zij heeft mij op het hart gedrukt tot die tijd geen andere acties te ondernemen.

Ben in Roosendaal nog wel naar kpn winkel geweest. Zij konden niets voor mij doen. Wij zijn voor de verkoop en niet voor administratieve problemen was de reactie.


Ik zou vandaag 24 maart zeker en vast teruggebeld worden door kpn over het digitenne probleem. Weer niet teruggebeld dus zelf maar weer gebeld. Lang in de wacht ivm de ruggespraak die de weer heel vriendelijke dame heeft gevoerd met collega,s. Geen vorderingen te melden en ook geen oplossing. 

 


Wat een ellende dit! Heb je het 3S nummer voor me? Dan ga ik kijken wat ik kan doen. 


Cas no.4637-743-027-0 is retour gezonden via primera polder walburg in Zwijndrecht vanuit de eerdere toezending door kpn  van cas no .4657-141-933-5 op 9 maart -2022 .

Met no.. 3SLFVZ294656711  

Dit is administratief ook niet helemaal goed verwerkt door Post.nl/ primera en ik heb dit als klacht gemeld bij post nl onder klachtnummer16616087


Wil niet veel zeggen, 3 weken om de boel recht te trekken is wel wat lang, gaan we de concurrentie achterop, de service is wel eens beter geweest of zit ik nu teveel aan Telfort te denken waar je wel vlot en daadkrachtig geholpen werd als er een probleem was.

@Alex_P, Niet persoonlijk hoor, ik weet dat het aan die antieke systemen ligt, maar lijkt steeds langer te duren en als je zoals ik overweeg om misschien over te stappen zijn dit soort dingen misschien net het laatste zetje, ook gezien de ervaring die ik had met het activeren van mijn lijn een poosje geleden.


Ik vat dit zeker niet persoonlijk op. Het probleem nu is dat wij geen afmelding hebben gekregen van Post NL dat de appratuur is omgeruild. Ik ga nu dus kijken wat ik op basis van de 3S code kan doen. 

Ik kom hierop terug. 


Als het goed is hoort het nu te werken. 

@Flashflower, zou je het nogmaals willen proberen? 


Als het goed is hoort het nu te werken. 

@Flashflower, zou je het nogmaals willen proberen? 

Bedankt Alex_p voor alle reacties.  Morgen donderdagavond weer naar de camping ondanks de sneeuw.😀

Dan ga ik het direct proberen.


Beste @Alex_P 

Helaas werkt cas no.4657-141-933-5 nog steeds niet. Fout E150-0

Op mijn kpn staat weer een nieuwe bestelling met alle reeds werkende componenten zoals internet en tv thuis enz. Gevolg is dat einddatum contract opgeschoven is naar 30 maart 2023

Daarbij is aangegeven dat alles vanaf 30 maart is aangesloten. Tevens een sms ontvangen dat er weer apparatuur geruild moet worden bij primera.

Ik kan het niet meer volgen.😭


Die datum wordt later nog rechtgetrokken. Omdat die omruiling is geannuleerd staat nog de oude bij ons actief. Op dit moment de 3x eindigend op 478, 503 en 270. Zou je willen kijken welke van deze 3 weg kan zodat ik 335 kan activeren? 


Hallo @Alex_P 

270 mag verwijderd worden. Die heb ik op 9 maart jl teruggezonden.


Ik heb dit nu aangepast, zou je het over 30 minuten nogmaals willen proberen? 


@Alex_P 

Werkt nog niet. 

In menu staat basisabonnement op nee


Hallo @Alex_P ,

Zojuist telefonisch contact gehad met kpn en hoera het werkt inmiddels.

Nogmaals hartelijk dank voor alle reacties. 


Hi @Flashflower, wat fijn om dit te lezen. Het heeft even geduurd, maar we zijn er! 

Jij ook bedankt voor je geduld.