Skip to main content

Op 3 augustus zou bij mij glasvezel worden geïnstalleerd maar door problemen heeft kpn daar langer de tijd voor nodig. Nu is er gisteren eindelijk een noodpakket geleverd maar ik ontvang nu alleen npo1,2 en 3 op de tv, al een aantal keren heb ik gebeld om dit te activeren maar tot op heden is er niks veranderd, iedere keer wordt er gezegd dat het met een uurtje of 2 geregeld moet zijn, zojuist weer met de klantenservicce gebeld blijkt de afdeling die digitenne moet activeren niet werkt in het weekend, als ze dat nu gelijk bij mijn eerste telegoontje hadden gezegd had ik vandaag niet mijn tijd hoeven verspillen met bellen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de klantenservice van kpn echt vreselijk slecht vindt , gisteren probeerden ze me nog een abonnement op een tablet aan te smeren, dat mocht alleen voor zo'n laag bedrag omdat ik zo boos was, later zag ik reclame met deze aanbieding hing op het raam van kpn. Bahbah nog geld proberen te verdienen over de rug van boze klanten.

 

Vervelend @Empje73 ,

Er is ook goed nieuws. Hogerop in de zenderlijst vind je nog twee regionale zenders en NPO 2 Extra. Daarmee kom je al op zes zenders. 


@Empje73 

Ik neem aan dat een nieuw telefoontje naar 0800-0402 geholpen heeft. 

Zo niet? 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Beste Noordzee,

Ja het heeft in zoverre geholpen dat ik nu meer zenders heb maar ik heb de moed opgegeven dat ik ooit kpn glasvezel aangesloten krijg en ik ben nu bezig met een andere provider. Ik vind het jammer maar na 2 weken bijna dagelijks bellen met kpn klantenservice en kpn netwerk en steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden was ik er klaar mee.


Hi @Empje73, wat rot dat de hele situatie zo gelopen is, ook met je Digitenne noodpakket. Ik lees dat je intussen bezig bent met een andere provider. Ik hoop vooral dat je snel de voor jou beste oplossing gevonden hebt. Als we je hier kunnen helpen, laat het dan vooral weten.


Beste Noordzee,

Ja het heeft in zoverre geholpen dat ik nu meer zenders heb maar ik heb de moed opgegeven dat ik ooit kpn glasvezel aangesloten krijg….

Fijn dat je nu wel Digitenne hebt in afwachting van de nieuwe provider.