Skip to main content

Helaas is mijn adaptor van mijn modem defect. Het stekkertje met het gele uiteinde gaat niet meer in het modem. Lijkt wel vervormt. Omdat we in de slaapkamer ook een tvĀ  ontvanger hebben heb ik zolang die adaptor geleent. Kan ik een nieuwe adaptor krijgen?

Hoi @Ruudb123. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het stekkertje niet meer past.Ā 

Het stekkertje met het gele uiteinde gaat niet meer in het modem. Lijkt wel vervormt.Ā 

Om welke stekker gaat het precies? Zou je hier een foto van willen maken en in dit topic willen plaatsen?

Ā 


De stekkerĀ  van het modem. Aan de zij kant staat een barcode: PWL1312604114

Ā 


Bedankt voor het delen van deze foto, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik zal voor jou uitzoeken of ik een nieuwe kan toesturen.Ā Zou je daarvoor je KPNĀ profielĀ willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 


Hallo @Ruudb123Ā en @VikashĀ , volgens mij gaat het niet om een modem maar om een tv-decoder van Motorola.

De Motorola-decoders zijn end-of-life en worden in de regel omgeruild voor een nieuwer type tv-decoder.

Je zou tijdelijk een universele adapter kunnen gebruiken totdat je een nieuwe decoder hebt.

Succes.

Ā 


Done, de adapterĀ zit op een ARRIS VIP2952 V2 HDMI kastje.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik ga voor je aan de slag, zodra ik meer weet kom ik er op terug.


Top, succes!


Nieuwe adapter ontvangen, bedankt!


@Ruudb123Ā Graag gedaan!Ā :blush: