Skip to main content
Hallo,



Mijn adapter van de digitenne is kapot! Ik heb gekeken op de site van KPN/Digitenne en heb niets kunnen vinden. Daarna klantenservice gebeld maar daar was een lange wachtrij.

Kunnen jullie mij helpen?



Alvast bedankt.



admin: eigen topic aangemaakt

Hallo RD 91,



Kun je aangeven wat jij voor type Digitenne-ontvanger hebt? Er zijn namelijk meerdere types in gebruik.



Een moderator wil je graag helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
@Noordzee ik heb het profiel ingevuld.
Wat voor type Digitenne-ontvanger heb je ?
Hemo zxv7200
Hdmi bedoel ik
OK, het is duidelijk. Het gaat om de ZTE ZXV7200.
Ja inderdaad!
Hoe nu verder?
Er komt hier vanzelf een moderator langs. Die gaat jou helpen aan een nieuwe adapter. Ik vermoed dat dat morgen wordt. Want het is al laat. Even geduld dus nog....
Hoi @RD91 en welkom op het forum. Vervelend dat die adapter de geest heeft gegeven.

Dank @Noordzee voor al het voorwerk. Ik heb zojuist een nieuwe adapter gestuurd! Laat je weten of daarmee het probleem is opgelost.
@Noordzee @Erwin_

Bedankt voor het sturen van de adapter.



Ik krijg nu alleen op het tv scherm dat ik geen signaal heb. Heb alle stappen volgens jullie stappenplan gecheckt maar nog steeds geen signaal.
Mijn tv ontvanger word ook warm
Geen signaal is vaak een melding van de tv zelf. Wat staat er op het kastje? Als daar een nummer staat is het goed en dan vermoed ik dat je televisie nog op het juiste bron gezet moet worden. Je verbindt de tuner met HDMI? Zou je, als je wél een nummer op het digitenne kastje ziet, de HDMI kabel willen checken en je tv op het corresponderende HDMI kanaal zetten?

Bedoel je met warm, lauw warm of tegen heet aan? Dat laatste is niet okay.


@Erwin_ dit was het probleem. Dank u!
Fijn! Test het allemaal even op je gemak uit en mocht je gekke dingen tegenkomen, laat het weten! Voorlopig ga ik er van uit dat je weer ongestoord van digitenne kunt genieten.