Skip to main content

Onlangs zag ik tot mijn verbazing dat in het overzicht van mijn KPN producten en diensten, plots weer Digitenne stond, ofschoon ik die voorziening reeds 2 jaren geleden heb beëindigd.
Ik ben een grote tegenstander van telefonisch contact opnemen als het niet dringend is omdat je nooit weet wat je plots aan de telefoon te horen krijgt en dat dan ook niets zwart/wit vastligt.

Maar KPN biedt geen mogelijkheid om per e-mail contact te leggen.
En de chat optie werkt vaker niet. 

Dus noodgedwongen de telefoon gepakt en melding gemaakt. 
En zoals verwacht, overstelpt de KPN medewerker mij met allerlei wijzigingen waardoor mijn maandelijkse kosten omlaag zullen gaan. Ik heb geduldig geluisterd. Ik heb ondertussen daar nog niets van gemerkt.

Mijn melding over de onterechte Digitenne vermelding (reeds 2 jaren geleden beëindigd) zou worden gecorrigeerd.

Wie schetst mijn verbazing dat ik per brief van KPN een herinnering ontvang om Digitenne apparatuur  te retourneren. Dat is ruim 2 jaren geleden reeds gebeurd en heb daar per e-mail van KPN een ontvangstbevestiging.

Slechte klantenservice: Er is geen schriftelijke melding via de KPN website mogelijk.
Ik kan daarom de onzin daar niet melden.
En telefoneren doe ik uiteraard niet meer.
Daarom maak op dit forum gebruik om bij KPN te bewerkstelligen, dat hun administratie-systeem wordt  verbeterd.

   

Hallo @BTPGNL , onderstaand eenb link om je klacht door te geven:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes.

 


JanD! Dank!
Zelf kon ik het contactformulier niet rap vinden.

BT
 


Hallo @BTPGNL , je kunt mijn antwoord dan als beste antwoord aanvinken en wordt het topic gesloten.

 


Jammer dat het allemaal zo stroef verlopen is @BTPGNL. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met het advies van Jan.

Als aanvulling daarop, hier vind je al onze verschillende contactmogelijkheden:

 


Zelf kon ik het contactformulier niet rap vinden.

KPN is ook een meester in het verstoppen van belangrijke informatie.

Dat is niet alleen met dat klachtenformulier zo maar ook met vele andere zaken waarvan KPN liever niet heeft dat de klant ze ziet maar die ze wel op hun site moeten vermelden.


Ook geeft de chatbot DOT geen antwoord op de vraag waar je het klachtenformulier kan vinden.


Ik hoorde vanochtend over zoiets nav. dit artikel :
https://www.nu.nl/tech/6331891/je-internetabonnement-opzeggen-vraagt-vaak-flink-wat-doorzettingsvermogen.html


Gelukkig staat het wel keurig op de website vermeld.

 

Ook geeft de chatbot DOT geen antwoord op de vraag waar je het klachtenformulier kan vinden.

Omdat we in het geval van een klacht liever telefonisch contact hebben, vaak kan het direct opgelost worden. Dat is in die gevallen sneller, behulpzamer en (klant)vriendelijker. Zo niet, dan kan de collega een klacht indienen.


Gelukkig staat het wel keurig op de website vermeld.

Maar wel zo goed als onvindbaar. 😖


Reageer