Skip to main content

Afstandsbediening deed opeens niks meer, zaten nieuwe batterijen in, nieuwe aangevraagd, maar deze doet het ook niet. Heeeeel vaak naar kpn gebeld, en nu het abonnement maar opgezegd, terwijl we hem wel willen houden. Ik dacht dan ga ik gewoon een nieuw abonnement aanvragen. Maar het zou toch makkelijker moeten gaan?? Inmiddels nieuw abonnement aangevraagd, maar nu weet ik niet zeker of ik er wel een kastje bij krijg, aangezien ik mijn oude moet terugsturen, wat nog niet gebeurd is trouwens.

Hallo @Roycaro ,

Wat een raar verhaal. Jammer dat het zo moet lopen. 

Maar om antwoord te geven op jouw vraag. : Als je een nieuw abonnement hebt aangevraagd, dan krijg je een nieuwe ontvanger thuisgestuurd met antenne en afstandsbediening. 

Maar wacht met het terugsturen van jouw oude ontvanger totdat je de nieuwe ontvanger in huis hebt. Want anders zit je dadelijk zonder TV! (al is het maar dat je de NPO-zenders kunt bekijken totdat je de nieuwe ontvanger hebt ontvangen.) 

 


Hallo @Roycaro, als ik het zo lees was/is er iets mis met de tv-ontvanger die je nu hebt. Die had simpelweg omgeruild kunnen worden vanwege defect. Nu is er inmiddels een nieuw abonnement aangevraagd lees ik. Hierbij krijg je geheel nieuwe apparatuur zoals @Noordzee al aangeeft.Â