Beantwoord
Afstandbediening TF6500COK kapot?
afstandbediening geeft geen reactie op de ontvanger. Ontvanger werkt handmatig goed. Batterijen van afstandbediening vervangen, geen resultaat.
Beste antwoord door PeterG
Oh, aha. Maar KPN levert sowieso geen apparatuur meer voor het DVB-T systeem.
Niet-abonnee's, zoals jij (je kunt die kaart er net zo goed uit halen nml) kunnen wel kopen via de webshop. Daar is ook nog a.b. voor de TF6500 te krijgen, maar dat lijkt me nu weggegooid geld. Het gaat in Friesland namelijk na 25 februari uit de lucht en dan wordt je TF6500 sowieso schroot. Per 26 feb. is het nieuwe systeem in de lucht. De oude ontvangers (Samsung, TopField) kunnen daar niets mee.
Ik adviseer je dan om direct een nieuwe ontvanger te kopen waarmee je ook direct over ong. 1 maand het nieuwe systeem (in HD!) kunt ontvangen. Anders krijg je nml niets meer.
Ze zijn te krijgen via Amazon.de. In Nederland zijn FTA ontvangers (voor de NPO zenders) maar een handje vol en duur(der) dan via de Duitse Amazon. Die overigens ook NDL-talig kan.
Amazon.de: DVB-T2 ontvangers DVB-T2 HEVC .
Zie ook: Veranderingen bij Digitenne: omzetting Friesland .
Bekijk origineelNiet-abonnee's, zoals jij (je kunt die kaart er net zo goed uit halen nml) kunnen wel kopen via de webshop. Daar is ook nog a.b. voor de TF6500 te krijgen, maar dat lijkt me nu weggegooid geld. Het gaat in Friesland namelijk na 25 februari uit de lucht en dan wordt je TF6500 sowieso schroot. Per 26 feb. is het nieuwe systeem in de lucht. De oude ontvangers (Samsung, TopField) kunnen daar niets mee.
Ik adviseer je dan om direct een nieuwe ontvanger te kopen waarmee je ook direct over ong. 1 maand het nieuwe systeem (in HD!) kunt ontvangen. Anders krijg je nml niets meer.
Ze zijn te krijgen via Amazon.de. In Nederland zijn FTA ontvangers (voor de NPO zenders) maar een handje vol en duur(der) dan via de Duitse Amazon. Die overigens ook NDL-talig kan.
Amazon.de: DVB-T2 ontvangers DVB-T2 HEVC .
Zie ook: Veranderingen bij Digitenne: omzetting Friesland .
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.