Skip to main content

Beste lezer, 

Ik probeer al enige tijd een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website, maar er staat elke keer dat er een fout is opgetreden. Kunnen jullie mij een nieuwe afstandsbediening toesturen?

 

 

Hoi @Windy ,

Het bestellen van een nieuwe afstandsbediening voor Digitenne kan niet via de website. 
 

Een moderator wil jou een nieuw exemplaar opsturen. 
 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


@Windy 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

 


Hoi @Windy en welkom op het forum! Via de website kun je inderdaad geen vervangende Digitenne afstandsbedieningen aanvragen. Werkt de jouwe helemaal niet meer? Heb je ook al eens andere batterijen getest? 


@Windy 

 

Het bestellen van een nieuwe afstandsbediening voor Digitenne kan niet via de website. 
 

Een moderator wil jou een nieuw exemplaar opsturen. 
 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


Ik heb niks meer van je vernomen dus ik ga er vanuit dat het gelukt is met de afstandsbediening. Zo niet, laat het gerust weten!


Hallo @Noordzee @Sanne_M 

Mijn afstandsbediening is kapot en nee, het ligt niet aan de batterijen. Ik heb zojuist mijn adresgegevens en klantnummer ingevuld. Graag ontvang ik een nieuwe afstandsbediening.

Daarbij vind ik dit platform heel vervelend, ik ben niet thuis met dit soort digitale communicatie en ik vind het jammer dat jullie mijn gegevens niet hebben.


@Sanne_M  @Noordzee wel bedankt alvast voor de gedane moeite.


OK graag gedaan, als het goed is kan @Sanne_M jou nu een nieuwe afstandsbediening opsturen.


Bedankt voor het aanvullen @Windy! 😄 Nu heb ik je gegevens. Echter wel een vraag, op het klantnummer dat je doorgaf kan ik geen Digitenne abonnement vinden en op het adres dat in je profiel staat vind ik alleen een mobiel abonnement en vaste diensten van Telfort. Staat het Digitenne abonnement wellicht nog op een ander adres geregistreerd? Als je de facturen van het Digitenne abonnement erbij pakt zie je bovenaan op welk adres deze geregistreerd staat. Mocht die afwijken van het adres dat in je profiel staat, wil je deze dan aanpassen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 🙂 Dan kan ik een nieuwe afstandsbediening op laten sturen. 

Als het echter om een afstandsbediening voor iTV gaat (dan heb je een ontvanger zonder antenne), neem hier dan contact over op met Telfort. Zij hebben ook een forum en kunnen je daar verder helpen. Je vaste diensten zijn nog niet naar KPN overgezet, vandaar dat via onze website een afstandsbediening aanvragen niet lukt indien het dus om iTV gaat. 

Mocht je deze vorm van communicatie trouwens echt niet prettig vinden, dan kun je ook altijd bellen met ons via 0800-0402. Mijn collega's kunnen je hier dan verder mee helpen, maar uiteraard help ik je ook graag als je dit platform een kans wilt geven! 


Reageer