Skip to main content
Ik heb een kapotte afstandsbediening hoe kom ik aan een nieuwe



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb een kapotte afstandsbediening hoe kom ik aan een nieuwe
@Wimjoke

Een moderator wil jou graag een nieuwe sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
@Wimjoke



Best lastig zonder afstandsbediening. Vul daarom even jouw profiel in.... (zie hierboven)
@Wimjoke Ik stuur graag een nieuwe afstandsbediening toe. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@Wimjoke



Vikash wil jou graag een nieuwe sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.




Is de afstandsbediening van je nieuwe ontvanger nu al stuk?

Dit is de enige die nog geleverd wordt. Hij werkt NIET op de Topfields, Samsungs en de Rebox 1800t en de Rebox 2100t.



Heb je nu dus nog een Topfield, Samsung of Rebox 1800t/2100t dan zal de hele ontvanger (alvast) vervangen moeten worden.



Dan vraag ik 't maar: welk merk en type ontvanger is de afst.bed. nu stuk van?
Goede vraag Peter!



Nou is dit zeker niet de eerste nieuwe afstandsbediening (hier op het forum) die kapot is gegaan. Ik heb zo'n ding ook in mijn handen gehad, wat een flinterdun apparaatje..... Ik kan mij voorstellen dat zoiets redelijk snel kapot gaat.



Ik verwacht dat @Wimjoke ook zo'n afstandsbediening heeft als jij hierboven hebt gepost.
@Wimjoke



Heb je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening?
@Wimjoke Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer