Skip to main content

Hoi, 

Mijn afstandsbediening reageert niet/traag. Wat kan ik hier aan doen? Heb de batterijen ook al vervangen meerdere keren.

Groetjes milou  

Hi Loulou, welkom op het forum. 

Gaat het hier om de afstandsbediening van iTV (wit) of van Digitenne? Die van iTV kun je zelf gratis bestellen via de servicetool afstandsbediening. Je logt daar simpelweg in met je KPN ID. 


Hallo. Ik heb nog steeds geen afstandsbediening ontvangen.

Groet milou

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic


@Loulou93 had je dan al een nieuwe afstandsbediening besteld? Zo niet dan is het tegenwoordig mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Admin: post verplaatst naar bestaand topic


Hey @Loulou93, welkom op het KPN forum. Wat Dennis jou aanreikt klopt, je kunt met de online tool een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Laat je ons weten of het lukt? :) 

Admin: post verplaatst naar bestaand topic


Hi @Nadia , volgens mij refereert Loulou aan de toezegging van Marcia 4 dagen geleden hier in het verzameltopic “Er komt binnen twee werkdagen een nieuwe aan!” Die had er dan al moeten zijn, het was zo te lezen één van de laatsten op de oude manier.

Admin: post verplaatst naar bestaand topic


Scherp, @RBxx. Dubbel topic. 

@Loulou93, ik heb je topic hiernaartoe verplaatst. Dan helpen we je op een centrale plek verder. Had je via de tool, die @Alex_P je geeft een nieuwe besteld? Als het is gelukt krijg je daarover een melding en een SMS ter bevestiging. Heb je die ook ontvangen?


Afgelopen maandag sms ontvangen, maar nog niks ontvangen.


Misschien komt het pakje vandaag? In een ander topic duurde de verzending van een antenne 4 dagen, dat is ook langer dan gebruikelijk.