Skip to main content

Met de afstandsbediening kan ik niet veranderen van zender, of naar gids er komt een klein wit dingetje wat opligt als je van zender wilt veranderen. Als ik de stekker er even uithaal dan doet die het weer. Batterijen al een keer eruit gehaald.

Hallo @kruimel58 ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening !

Vul jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Goedemorgen @kruimel58, klinkt inderdaad als dat je een nieuwe afstandsbediening wel goed kunt gebruiken. Zou je zoals @Noordzee aangeeft, jouw profiel in willen vullen? 


Heb je wellicht al een nieuwe opgestuurd gekregen via de klantenservice @kruimel58? 


Ik heb al een nieuwe afstandsbediening, helaas kanik ook hiermee hetkastje niet uitzetten.

Denk toch dat  het aan de ontvangerligt


Dan wordt het tijd om de ontvanger om te wisselen. 

@Jeroen_dB kan dit voor jou in gang zetten.  


Als @kruimel58 dan zijn profiel wil invullen en mij hier even een seintje geeft! Dan ruilen we de ontvanger om. 


Dan wordt het tijd om de ontvanger om te wisselen. 

@Jeroen_dB kan dit voor jou in gang zetten.  

@Jeroen_dB 

Het lijkt erop dat @kruimel58 het forumprofiel gevuld heeft. 

 


Jeroen heb mijn profiel aangevuld


Super! Ik heb een omruil ingang gezet. Alle info over de nieuwe ontvanger en de omruil krijg je per sms en e-mail toegestuurd. 


Dankjewel


Dan wordt het tijd om de ontvanger om te wisselen. 

@Jeroen_dB kan dit voor jou in gang zetten.  

En @kruimel58 

Was de nieuwe ontvanger voor jou de oplossing? 

Werkt Digitenne bij jou nu weer zoals het hoort? 


Heb nog geen nieuwe ontvanger


Heb je ook nog geen sms of e-mail ontvangen over de omruil van de ontvanger? 

Want die informatie zou je eigenlijk meteen moeten ontvangen op het moment dat @Jeroen_dB het in gang heeft gezet.

 


Ik begrijp dat je de info over de omruil niet hebt ontvangen @kruimel58 ? Dan zet ik het hier wel even neer:

Je kunt de Digitenne ontvanger omruilen bij:

Autoradam

De Strubbenweg 4

1327GE ALMERE


 


Laat de afstandsbediening en de antenne thuis. Die hoef je niet om te wisselen.


Ik begrijp dat je de info over de omruil niet hebt ontvangen @kruimel58 ? Dan zet ik het hier wel even neer:

Je kunt de Digitenne ontvanger omruilen bij:

Autoradam

De Strubbenweg 4

1327GE ALMERE


 

@kruimel58 

Was de omruil voor jou de oplossing? 
Werkt Digitenne nu weer zoals het hoort?Â