Skip to main content
Ik krijg het niet geactiveerd,heb alle acties die voorgesteld zijn gedaan.Prima ontvangst v1n 1,2,en3 +lokaal

heb modem in maart ontvangen en einde april geinstalleerd.Probeer tel.in contact te komen met helpdesk maar heb geen nummer



*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Ai, die initiële installatie van de tv-ontvanger had binnen een week na ontvangst moeten gebeuren; zenders installeren en dan nog minstens een uur aan laten staan. In die eerste week wordt het bevestigingssignaal voor het abo op jouw ontvanger verzonden. Daarna alleen een "onderhouds"-modus.



Snelst is bellen met 0800-0402 en je CAS nummer (zie onderop) bij de hand houden. (ontvanger aan)
Dank ik ga het proberen.
Hoi, is 't al gelukt?
Goedemiddag @mwdekker. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de Digitenne ontvanger niet werkt. Heb je inmiddels contact opgenomen met onze klantenservice? Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan helpen we je graag verder in ons verzameltopic. Zou je daar een berichtje achter willen laten en je KPN Forum profiel voorzien van naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer achter op het KPN Forum profiel? Het CAS-ID nummer kan je achterlaten in het "persoonlijke opmerkingen" veld.
PeterG en Vikash,

Het is gelukt via o800-0402 via een behulpzame vriendelijke dame.

Wat verwarrend is dat men via de tel je naar een doorklik leidt waarbij je weer op dezelfde oplossingen komt als op de website,je moet dat niet doen en de lijn even open houden dan krijg je de mededeling dat je doorverbonden wordt met een medewerker met de waarschuwing dat de wachttijd langer dan normaal zal zijn 8-10 minuten,toch maar gedaan en na 7 min.had ik beet. Het moest via het CAS nummer en dat gaat niet via de website,men moet dit duidelijker zeggen.
Wat goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Mocht dit in de toekomst nog eens gebeuren, dan kunnen wij jou ook verder helpen in ons verzameltopic.

Reageer