Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb mijn Digitenne tv kpn m'n account verwijderd, stopt dan je hele abonnement?

Ik hoor het graag,

 

Groetjes, 

Jarno

 

Hallo @Jarno Van Wendel 

 

Wat bedoel je precies?

Als je nog steeds KPN iTV hebt en daar de digitenne ontvangers verwijderd hebt dan is het i.d.d. gestopt, je moet dan nog wel de Digitenne ontvanger(s) of insteekkaart(en) terugsturen, daar krijg je dan nog bericht van.

Als je alleen Digitenne hebt en die verwijderd hebt uit je MijnKPN Producten dan stopt het abonnement daarmee niet, je zal dat moeten opzeggen door b.v. te bellen met 0800-0402, dat is de snelste manier.

Zie ook hier voor meer informatie en andere opzeg mogelijkheden: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/digitenne-opzeggen.htm


@Jarno Van Wendel Ik zie dat @GeSp je van het juiste antwoord heeft voorzien. Het hangt er inderdaad vanaf op welk wijze je Digitenne van ons afneemt. Als je een ontvanger verwijdert uit MijnKPN onder bijvoorbeeld een iTV abonnement dan stopt dat automatisch. Maar een los Digitenne abonnement zal ook opgezegd dienen te worden. Mocht je daar verder vragen over hebben laat het dan weten!