Skip to main content

DIGITENNE op de camping

Antenne werkt niet, eerst thuis geprobeerd, werkt niet, op de camping geprobeerd werkt ook niet. Van één van buren geleend, deze werkt zoals het hoort. Kan ik het ruilen voor een andere antenne?

Hallo @MR52 ,

Een moderator gaat jou een vervangende antenne sturen. Zou je alvast het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

En nog een vraag: Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne?   


bedankt voor de reactie.

Ik weet het niet, bij aanschaf “meen” ik dat het het voor binnen en buiten van toepassing is. Voor buiten heb ik alleen een bevestiging voor buiten ontvangen (hoekbeugel) gekregen, maar niet een specifieke antenne voor buiten. Ik gebruik de Digitenne alleen voor buiten.


OK, klopt. De antennes (Funke V5 of dadelijk de Funke V6 die je nu krijgt) zijn zowel buiten als binnen te gebruiken. 

 

Ik wil de moderator vragen om naast de Funke V6 ook de speciale beugel voor de Funke V6 mee te sturen:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2455126/muurbeugel-voor-digitenne-antenne-v6/?pos=0

Je kunt de antennekabel die je nu gebruikt voor de Funke V5 ook gebruiken voor de nieuwe Funke V6. 

 


Beste Noordzee, bedankt voor de snelle reactie, aanbod en de vraag om vervanging van een nieuwe antenne. Ik heb zoals gevraagd mijn profiel aangepast voor verdere verwerking.


Noordzee, toch nog een “cruciale” vraag. Zijn er kosten aan verbonden en moet de “oude” antenne geretourneerd worden?

Mvrgr.


Nee @MR52 ,

De antenne wordt gratis vervangen. De oude antenne mag je eventueel terugsturen naar KPN om gerecycled te worden. Stop die antenne dan in een eigen doos en stuur het naar het  gratis antwoordnummer:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

 

Wat betreft die beugel ter waarde van 5 euro. Ik hoop eigenlijk dat de moderator die ook gratis aan jou meestuurt. Het is tenslotte niet jouw fout dat de oude beugel wel past op een Funke V5, maar niet op de Funke V6. 

 


Noordzee, vriendelijk dank,

 


Hoi @MR52. Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist een nieuwe antenne en muurbeugel verstuurd. Maandag 2 mei 2022 (na 14:30 uur) kan je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde Servicepunt (Poiesz, Parkstraat 3 in Grou). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.

 


Hallo Vikash,

bedankt voor de snelle reactie, fijn dat het al verstuurd en opgehaald kan worden. Bedankt voor de goede service.


@MR52 Graag gedaan! 😊


Beste mensen,

vanmiddag de nieuwe antenne met beugel ontvangen. Fantastisch wat een snelheid van bezorgen.

We zijn er blij mee, binnenkort  snel uitproberen op een vakantieadres.

Nogmaals dank.