Skip to main content
goedenavond mijn antenne kabel is kapot.

ik heb 2 digitenne in huis en beneden is mijn kabel niet helemaal goed.

Dit weet ik zeker want als ik ze omruil heb ik bij de andere tv hetzelfde probleem

Kan ik een nieuwe krijgen?



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
Hoi @ladykarina. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de antennekabel kapot is. Ik zal voor je uitzoeken of ik een nieuw kan toesturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in dit topic? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Ik hoor graag van je!
@ladykarina



Ik denk dat het sturen van een nieuwe antenne een betere oplossing is dan alleen een nieuwe antennekabel. Want dan heb je gelijk het nieuwste model antenne. En die antenne werkt beter dan oudere types.



Gebruik je beneden een binnenantenne of een buitenantenne?



Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in dit topic?
@ladykarina



Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in dit topic?
@ladykarina



Heb je nog een nieuwe antenne nodig?
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je via een andere weg een nieuwe antennekabel/antenne hebt aangevraagd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer