Wat is er precies stuk? Ik kan je namelijk een nieuwe 'verlengkabel' opsturen. Ben je daarmee geholpen?
Ik stuur je een nieuwe antenne (daar zit een kabel bij die ook op de tuner past en ik kan deze niet los versturen). Beetje omslachtig maar zo ben je wel in één keer geholpen.
Doet de nieuwe antenne het?
Heb je weer beeld op alle zenders?
Hoe is de ontvangst met de nieuwe antenne?
Waar kan ik een nieuwe antenne kabel voor mijn digitenne vinden, want ik ben mijn oude kwijt die waarschijnlijk op mijn andere boot is gebleven en wil nu digitenne weer instaleren op mijn nieuwe boot en heb wel een lange kabel nodig
Waar kan ik een nieuwe antenne kabel voor mijn digitenne vinden, want ik ben mijn oude kwijt die waarschijnlijk op mijn andere boot is gebleven en wil nu digitenne weer instaleren op mijn nieuwe boot en heb wel een lange kabel nodig
dan kan je het beste bij je electra zaak of online een f-connector to coax kabel kopen(liefst 7mm dikte).De kabels van kpn zijn zeker niet de beste voor langere lengtes.
Bedankt en ga kijken waar ik een zaak in mijn buurt kan vinden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.