Skip to main content

Ik krijg aanmaningen dat ik mijn modem moet retourneren.

Dit is echter al gedaan en heb een verzendbewijs daarvan.

Kan echter geen enkele mogelijkheid vinden om naar kpn hierop te reageren

graag advies

Ā 

Dat had ik ook! Een heel onbeschoft mailtje en een brief! Ik ben overgestapt naar 4k tv en moest oude apparaten retour zenden. (dit meteen gedaan) Krijg je een mailtje met ā€œLaatste herinneringā€ nou het was ook de eerste! Week later een brief met dezelfde boodschap.

Ā 

Nu niks meer van gehoord. Heb wel alles bewaard, bonnetje van verzenden en screenshot van de app Postnl dat het ontvangen is bij KPN. Het is heel vervelend dat je hierover nergens contact met KPN over kan maken.


Hallo @jorisLĀ en @willemsenluukĀ ,

Wil jullie Ā jeĀ forumprofielĀ aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?Ā 


GoedemiddagĀ @jorisLĀ &Ā @willemsenluuk. Ik begrijp dat jullie beide herinneringen krijgen terwijl er reeds al de apparatuur retour is gestuurd. Zouden jullie zoalsĀ @NoordzeeĀ al aangeeft jullie profiel in willen vullen? Dan noteer ik in alle systemen dat jullie al voldaan hebben aan het retourzenden, zodat jullie niet meer lastig gevallen worden door KPN met herhaal verzoeken om iets retour te sturen.Ā 


Hallo,Ā 

Ik heb hetzelfde van wat de bovenstaande mensen zeggen

De spullen zijn al verstuurd en toch krijg ik een herinnering per mail om het nog te versturen.Ā 

Zouden jullie dit in het systeem willen aanpassen?Ā 


Hallo @Irisr,

Dat kan, vul dan even je forumprofiel in met jou klantgegevens en meldt bij 'ā€™Persoonlijke opmerkingen'ā€™ even de 3S code van het verzendbewijs die je hebt gekregen van PostNL. Dan kunnen de moderators voor jou de herinneringen uitzetten.Ā