Skip to main content
Antwoord

Apparatuur later terugsturen

• October 15, 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Mag ik de oude apparaten ook later terug sturen !
Ik moet namelijk wachten tot mijn broer komt om ze af te koppelen en nieuwe aan te sluiten !

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Welkom op het forum @heridita8, heb je al nieuwe apparatuur ontvangen? Dan is het geen probleem om later de apparatuur retour te sturen. Betreft het echter een omruil. is het later terugsturen van apparatuur helaas niet mogelijk. Je krijgt nieuwe apparatuur namelijk mee bij inlevering van de oude/huidige apparatuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

waltervl
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 15, 2020

@heridita8

Betaal je nog voor je Digitenne abonnement? Zo nee dan kan je beter een nieuw abonnement afsluiten en krijg je meteen nieuwe kastjes en hoef je niks terug te sturen. Die oude kastjes werken toch niet meer en zijn niets meer waard.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2020

Welkom op het forum @heridita8, heb je al nieuwe apparatuur ontvangen? Dan is het geen probleem om later de apparatuur retour te sturen. Betreft het echter een omruil. is het later terugsturen van apparatuur helaas niet mogelijk. Je krijgt nieuwe apparatuur namelijk mee bij inlevering van de oude/huidige apparatuur.