Skip to main content

Hallo,

Ik heb van jullie meerdere verzoeken gehad om de Digitenne Basis Ontvanger naar jullie terug te sturen.

Maar dan kan ik geen tv meer kijken en daar zit ik niet op te wachten.

Ik heb een paar maanden geleden het rekening nummer voor de factuur laten veranderen en sinds die tijd heb ik al verschillende problemen met digitenne gehad.

De laatste keer hadden we ook al geen ontvangst meer.

Wat moet ik doen om niet weer zonder digitenne te komen?

Vriendelijke griet Simons/Boorsma

Hallo @Jolan71 ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hallo Noordzee, is ingevuld.

Vriendelijke groet Jolanda


OK @Jolan71 ,

Dan kan een moderator kijken of alles goed gevuld staat in de administratie van KPN. 

Ik ga er vanuit dat je nu wel beeld hebt op alle zenders. 


Hallo Noordzee ,

We hebben beeld op alle zenders.

Het gaat nu over jullie verzoeken om de Digitenne Basis Ontvanger naar jullie terug te sturen.

Vriendelijke groet Jolanda


@Jolan71 

Voorlopig nog niets terugsturen. Een moderator gaat het nog voor jou nakijken. 


Super, dankjewel Noordzee.


Hoi @Jolan71, welkom.

Wat vervelend dat jij emails blijft ontvangen! Ik zie dat jouw Digitenne abonnement is samengevoegd met jouw internet abonnement. Hierdoor lijkt het in het systeem erop dat jouw Digitenne abonnement is opgezegd, dit is natuurlijk niet zo. Ik kan voor jouw de achterliggende afdeling mailen, maar daarvoor heb ik wel het oude klantnummer nodig van het Digitenne abonnement (deze is te vinden op de facturen). Zou je deze in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld willen plaatsen? 


Dankjewel Hanna, 

Het oude klantnummer heb ik ingevuld.

Vriendelijke groet Jolanda


@Jolan71

Voorlopig nog niets terugsturen. Een moderator gaat het nog voor jou nakijken. 

@Hanna_ 

Is het nu opgelost? 

 


@Noordzee, @Jolan71 Ja! 

Mocht je nog herinneringen ontvangen, dan mag je deze als niet verzonden beschouwen. 


Dankjewel Hanna.