Skip to main content
Waarom wordt Ajax niet uitgezonden maar blijft digitene at5 uitzenden?

Daar heb je toch geen eredivisie abonnement voor genomen?
Hoi KPN,



Ik wil graag Vitesse - Ajax kijken op Fox Sports 2, maar daarop wordt AT5 uitgezonden. Is er een oplossing om Fox Sports 2 wel te kunnen bekijken? Ik heb uiteraard een abonnement voor Fox Sports.



Met vriendelijke groet,



Babette
Het is nu zaterdag 4 augustus 18:35 en er word via digitenne nog steeds at5 uitgezonden op fox sports 2, jammer.
Geen fox sports 2 terwijl ik er wel voor betaal
Wakker worden Digitenne!!!!!! Voetbal ipv at5
Ajax ipv at5
Het is nu zaterdag 4 augustus 18:35 en er word via digitenne nog steeds at5 uitgezonden op fox sports 2, jammer.

Precies jij snapt hem wat moet ik met AT5
Ja, dit is knap waardeloos.



Natuurlijk moet AT5 plaatsmaken voor Fox Sports 2 als daar eredivisievoetbal op uitgezonden wordt.



Mijn mening is dat AT5 eigenlijk naar de RTS moet gaan in Noord-Holland als tweede regionale zender. Dat is een kwestie van onderhandelen met de NPO.



Dan is er meer tijd voor Fox Sports 2 en dan heb je dit gedoe niet.

Extra belangrijk omdat vanaf dit seizoen de wedstrijden van de twee topclups Ajax en PSV vooral op deze zender worden uitgezonden.
JJuist ja hier hetzelfde zit je te kijken gaat de zender weer naar at5 betaal je daar geld voor beetje beter opletten bij kpn
Wat een slechte service is dit zeg, AT5 IPV AJAX😡😡 KPN, compensatie graag!
Geen FOX sport 2 door storing wel AT5. Ajax hoort op FOX sport 1, geen goed begin bij KPN.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Heb je tenslotte wel Ajax kunnen zien? Ik zette Digitenne om 19:00 uur aan en toen was het te zien via kan. 25.
Maar 19.00 is veel te laat.
AT5 is de zender die ik een beetje mis sinds ik geen digitenne abb. meer heb.

( ja ja, via internet ook te zien, maar dan zapp je er toch niet zo maar langs)

Alleen vond ik het altijd jammer dat het werd onderbroken voor het gehol achter een bal aan :->
Kees, er zijn nu ontvangers op de markt waarmee je internet-zenders zoals AT5 in je zenderlijst kan zetten.
Ik heb een overeenkomst voor eredivisie live op mijn KPN compleet.

Nu zit ik Ajax te kijken via digitenne en wordt de uitzending ineens overgenomen door AT5 . Wat is hier de reden van
Ja, is ook zo, die heb ik ook, maar nog niet optimaal ingesteld, te veel mogelijkheden cq te weinig tijd.

En met de huidige temperaturen, zeer werkzaam weer (voor mij) ga ik andere dingen doen, geen computer dingen en zo, nou ja, nu heel even dan.
Maar 19.00 is veel te laat.

Geen idee hoe lang het toen al wel te zien was.

Was helaas veel te laat thuis om tijdig, vóór 18:30, Digitenne op 25 aan te zetten.



Maar het zou natúúrlijk vanaf de eerste fluit te zien moeten zijn op Fox Sports 2 via 25. Alle jaren zijn hier helaas weer klachten over dat de omschakeling naar FS 2 te kritisch is.
Ja, dit is best waardeloos.



Natuurlijk moet AT5 plaatsmaken voor Fox Sports 2 als daar eredivisievoetbal op uitgezonden wordt.



Mijn mening is dat AT5 eigenlijk naar de RTS moet gaan in Noord-Holland als tweede regionale zender. Dat is een kwestie van onderhandelen met de NPO.



Ik mis even wat de NPO hiermee van doen heeft AT5 en Foxsport2 delen een kanaal op digitenne begrijp ik dat goed uit de vele topics? Deze klanten kunnen dan toch ook de Fox sports Go app gebruiken?



Gevonden RTS is een transsport stream dan is het toch aan KPN niet aan de NPO?
De NPO is eigenaar van de RTS. Op de RTS worden alleen publieke omroepen uitgezonden. In alle andere provincies zijn twee verschillende regionale zenders te zien. In Noord-Holland wordt TV-NH tweemaal uitgezonden. Zonde van de ruimte.



AT5 is geen publieke omroep en mag daardoor niet via de RTS uitgezonden worden. Maar dat valt te onderhandelen, lijkt me....
Daarom moet er gewoon een goede oplossing gevonden worden. Nu extra belangrijk aangezien dit seizoen Ajax via dit kanaal uitgezonden wordt. Natuurlijk zou dit bij FC Emmen ook vervelend zijn, maar dan verwacht ik veel minder klachten.
@Galdor68 Helaas is de Fox Sports Go niet beschikbaar voor klanten met alleen Digitenne en Fox Sports.
Duidelijk nu begrijp ik de commotie beter. Die gedeelde kanalen zijn nuttig ook nadelig dat blijkt wel.

Dat at5 dan maar ruimte moet maken zie ik anders, de fout ligt bij KPN dat het Fox signaal niet goed wordt geschakeld.
AT5 vormt een deelkanaal met Fox Sports 2.



De afspraak is dat AT5 plaatsmaakt voor Fox Sports2 , zodra er live-eredivisie is. Maar dit gaat geregeld mis.

Iemand moet op die knop drukken of het vooraf goed programmeren.
De enige die niet reageren zijn de snukkers bij digitenne.
Er volgt heus (morgen?) nog wel een reactie van een moderator.



Vermoedelijk wordt er beterschap beloofd voor de komende periode.



Maar eigenlijk moet je af willen van zo’n deelkanaalconstructie.

Reageer