Skip to main content

Ik heb al jaren een digitenne abonnement voor mijn vakantie woning, ik heb nu ook TV van KPN afgesloten krijg ik bericht dat mijn digitenne abonnement is opgezegdĀ en heb nu ook een doos gekregen om de ontvanger retour te sturen.

Nergens een nummer of manier om in contact te komen om dit te corrigeren.

Heeft iemand een idee?

Je kunt nu een digitenne ontvanger (of ci+ module) bij jouw Internet en TV abonnement opnemen en dat is veel goedkoper dan het losse abonnement dat je voorheen had.


dat was ook de afspraak, maar niet dat het opgezegd zou worden en ze de apparatuur retour willen hebben


Hallo @RreneĀ ,

Je kunt via MijnKPN een Digitenne-ontvanger toevoegen voor vijf euro per maand. Dat is goedkoper dan de huidige achttien euro voor een los abonnement.

Lukt het niet via MijnKPN? Bel dan morgen tussen 8.00 en 18.00 naar 0800-0402.Ā 
Ā 

Je krijgt dan wel een nieuwe ontvanger. Ik zou de antenne niet terugsturen naar KPN, de oude ontvanger moetĀ uiteindelijk wel terug. Die kan niet gebruikt worden voor het nieuwe abonnement. Op de oude ontvanger kun je nu nog even kijken naar de NPO-zenders.Ā 


dat was ook de afspraak, maar niet dat het opgezegd zou worden en ze de apparatuur retour willen hebben

Tja, dat zal wel een automatisch getriggerd bericht zijn want het verhuizen van jouw digitenne abonnement is waarschijnlijk administratief niets anders dan het stopzetten van het losse digitenne abonnement en het opnemen van een digitenne ontvanger in het nieuwe Internet en TV abonnement.

Ik hoop dat er op korte termijn een moderator zal reageren om hier eens in te duiken.


@NoordzeeĀ ,ā€Op de oude ontvanger kun je nu nog even kijken naar de NPO-zenders. ā€œ nee alles werkt nog vandaar dat ik het bericht genegeerd heb, maar nu met die doosā€¦

ik heb geen zin om een ontvanger te gaan vergoeden


Wacht dan even met terugsturen. EnĀ bel morgen met 0800-0402 om te vragen wat er nu precies de bedoeling is. Ā 


0800-0402 is niet door te komen, na 10 minuten nog steeds wachttijd tussen de 10 en 20 minuten.

is er misschien een moderator die hier even naar kan kijken?

Ik ga morgen maar weer in de wacht hangen


0800-0402 is niet door te komen

Ik ga morgen maar weer in de wacht hangen

DoeĀ dat dan meteen om 8.00. Dan is het nog niet zo druk.Ā