Skip to main content

na een weekje of twee krijg  ik de melding dat ik mijn digitenne moet aanmelden. in het menu zie ik dat mijn basis abonnement op de status nee staat. Inmiddels 2 keer met 0800-0402 gebeld, maar het probleem is nog niet opgelost. 

Hoe krijg ik zo snel mogelijk weer beeld behalve 1,2 en 3?

Graag u gegevens invullen in uw profiel (van dit forum) en in het vakje opmerkingen persoonlijk uw casnummer toevoegen. Een medewerker van KPN kan dit voor u in orde maken.


Welkom op ons KPN Forum @RD1968! Fijn dat je ons gevonden hebt. Als ik het goed begrijp hebben mijn collega's niets voor je kunnen betekenen? Dat is wel flink balen. Ik steek graag de handen uit de mouwen om dit opgelost te krijgen. Met de gegevens in je profiel heb ik twee Digitenne kastjes gevonden. Ik heb beide ontvangers een activatiesignaal gegeven. Dit kan geen kwaad namelijk! 
Noordzee heeft een topic geschreven over dit probleem. Daar vind je uitleg hoe je dit activatiesignaal een zetje kunt geven! Het duurt gemiddeld één uur voordat het Digitenne kastje weer beeld heeft op alle zenders. 

Succes! Laat het hier even weten als we nog iets voor je kunnen betekenen.


Beste Lisa, 

 

Dank, We hebben weer beeld. Ook nog een keertje gebeld voor een laatste check. Alles is weer in orde. 

👍🏻👍🏻


Reageer