Skip to main content

Goedemorgen, ik heb een totaalpakket bij Kpn

Waaronder ook Digitenne alleen betaal ik nu best veel en volgens mij is het €5 euro als je alles hebt bij Kpn. Kan dat voor mij nagekeken worden?

I.c.m. Alles in 1 abonnement betaal je inderdaad € 5 per maand per extra ontvanger. Ook als dat een digitenne-ontvanger is.

Wat jij vermeldt klopt dus.

Alles in één Standaard en Premium: 2 ontvangers inbegrepen en € 5 extra per maand per stuk van af een derde ontvanger (ITV of Digitenne).

Alles in één Instap: 1 ontvanger inbegrepen en € 5 extra per maand per stuk van af een tweede ontvanger (ITV of Digitenne).


Bedankt voor het snelle antwoord. Hoe regel ik dit betaal nu 18 euro per maand.


Oh, heb je nog een abonnement met de naam Alles in 1 Glasvezel (instap/standaard of premium)?


Nee het is hussel internet


Oh, dus géén interactieve TV? Want alleen als je dat hebt, kun je OOK een digitenne ontvanger voor 5 euro per maand erbij nemen.


Jawel ook interactieve tv met extra pakketten en een mobiel abonnement en digitenne dus alles bij KPN. Vanaf juni ook glasvezel.

 


Hussel internet mét Interactieve TV (herkenbaar aan ESPN op 14 :wink: en witte afst.bed.) biedt ook de mogelijkheid om je Digitenne-ontvangers (à 5 € per maand per stuk) onder te brengen onder de Hussel.

Dit hebben de kpn moderators van het forum al een paar keer bij de hand gehad. Dus best even op hen wachten in dit topic. Dan kunnen zij dat verzorgen.

Nodig: je gegevens in je forumprofiel plaatsen. (waar privé bij staat is afgeschermd)

Naam, postcode + huisnummer, klantnummer (internet/televisie; vul hier die van Hussel in en met puntkomma “digitenne: ….. “ erbij), Modemtype, Type tv-ontvangers (gescheiden door puntkomma's),

En klik onderaan op “Sla wijzigingen op".


Hi @Nietje2, welkom hier. 

Ik heb de abonnementen kunnen vinden. Ik zie echter dat de abonnementen op verschillende namen en dus contractanten staan. Het makkelijkste is om in Mijn KPN onder je vaste abonnement 2 extra Digitenne ontvangers te bestellen voor € 5.- per maand per stuk. Ik zie namelijk dat je nu 2 hebt. Dit kun je doen zodra de bestelling voor glasvezel is doorgelopen/aangesloten. Tot die tijd kun je namelijk geen wijzigingen doorvoeren. 

Op het moment dat je die 2 extra ontvangers hebt besteld kan het huidige Digitenne abonnement worden opgezegd, geef me dan hier een seintje. 

De reden dat het op deze manier moet is omdat de abonnementen op verschillende namen staan. Een ander alternatief is om het Digitenne abonnement op jouw naam te zetten eerst. Dan praten we echter om een contractsovername die in de winkel moet of online door kopieën van jullie ID's op te sturen en een overnameformulier. Dat is iets omslachtiger. 


Hi @Nietje2, welkom hier. 

 

Op het moment dat je die 2 extra ontvangers hebt besteld kan het huidige Digitenne abonnement worden opgezegd, geef me dan hier een seintje. 

 

@Nietje2 

Heb je de bestelling al gedaan? 


Ga ik doen! Hartelijk dank voor alle hulp. Ik heb de bestelling nog niet gedaan want dit abonnement loopt nog tot september kan het dus niet opzeggen.