Gewoon nu uittesten, maar je hebt wel een powerinserter nodig. Die wordt door KPN meegeleverd bij de CI+-module.
Ik verwacht dat je met de module een betere ontvangst gaat hebben, maar het is wel afhankelijk van jouw TV. Die moet trouwens wel type CI+ versie 1.4 ondersteunen.
Mocht je twijfelen aan de antennekabel? Voor een paar euro heeft KPN deze uitstekende kabel in de shop staan:
De insteekkaart is geen ontvanger, die zit in de TV dan en kun je testen zonder de module, maar dan zal je alleen de vrije zenders gaan zien, en misschien wel de signaalsterkte van de gecodeerde zenders.
De TV zou een betere ontvanger aan boord kunnen hebben, maar dat hoeft niet natuurlijk. NB, veel hang af van de antenne en de kabel.
In mijn ervaring is de ZXV7200 veel sneller van slag, bij ietwat wisselende ontvangst tov van een andere ontvanger.
Gewoon nu uittesten, maar je hebt wel een powerinserter nodig. Die wordt door KPN meegeleverd bij de CI+-module.
Ik verwacht dat je met de module een betere ontvangst gaat hebben, maar het is wel afhankelijk van jouw TV. Die moet trouwens wel type CI+ versie 1.4 ondersteunen.
Mocht je twijfelen aan de antennekabel? Voor een paar euro heeft KPN deze uitstekende kabel in de shop staan:
A ! De vraag is gemarkeerd als beantwoord, dat is mooi, hoe ging het verder de ontvangst is nu goed blijkbaar ?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.