Skip to main content

Bezorger van ontvanger komt toch Niet, en afspraak met reviva.nl. werkt niet,

vele manieren geprobeerd :rage: , opnieuw besteld, staat er dat ik er een besteld heb, niet wanneer

die nu weer komt, sturen wel weer opnieuw afspraak maken, Maar WERKT niet!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Godver en welkom op het forum! Als ik je bericht goed begrijp zijn er aardig wat frustraties omtrent een bezorging. Gaat het om het bezorgen van een toestel, of een iTV/Digitenne ontvanger? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Indien het om een mobiele bestelling gaat zie ik daar ook graag het 06-nummer waar het om gaat terug en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN in plaats van de geboortedatum. Dan kijk ik of ik de bestelling kan vinden en kan achterhalen wanneer deze bezorgd wordt. Je hebt ook een bezorgmoment in geprobeerd te plannen begrijp ik? Je noemt namelijk dat afspraak met reviva.nl niet werkt. Wat gaat daar precies mis? Ik hoor het graag!


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik neem aan dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 

Overigens had je een wat bijzondere keuze qua gebruikersnaam, dus deze heb ik aangepast conform de huisregels. 🙂


Reageer