Skip to main content

Met al mijn problemen constant de app gevolgd om het op te lossen.  Hoe ik ook handmatig of op antenne blijf instellen telkens valt bij kijken constant geen digitenne signaal .. telkens gestoord worden in een programma, keer op keer op keer op keer !! Doodziek word ik ervan !!

in verleden wel ergens contact kunnen krijgen met kpn en word er maar weer verleng kabeltje antenne verstuurd dat hielp paar weken en dan wederom weer hetzelfde probleem!

er word niet geluisterd,alleen maar geïncasseerd helaas .

ik zit in buitengebied dus kan niet anders dan deze optie , zelfs buiten antenne word mij gewoonweg niet gegeven terwijl deze 15 jaar geleden wel werd gegeven ( 5 straten vanaf hier )??!

tijdens dit schrijven constant uitval geen nieuws geen programma’s kijken alleen maar keer op keer melding en uitval !

kpn bedankt

Hallo @m van ouds ,

Wat vervelend! 

Als ik jouw verhaal lees, dan vermoed ik dat het gebruik maken van een buitenantenne wel eens de oplossing kan worden. KPN verstrekt wel degelijk een buitenantenne, als de ontvangst bij jou niet goed werkt.

 Maar probeer eerst eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

 

En dan een vraag : Welk type antenne heb je nu in gebruik? Is dat de huidige Funke V5? (zie foto) Want daar is een buitenmontageset voor beschikbaar. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement.

 

Foto Funke V5: 

 


@m van ouds 

Welk type antenne heb je nu in gebruik? Is dat de huidige Funke V5? (zie foto) Want daar is een buitenmontageset voor beschikbaar. 

 


Ik heb contact gehad met kpn en het blijkt idd fout te gaan doordat ik geen buiten antenne heb .

deze word verstuurd deze week ..

verder lukt het me maar niet om dit forum me eigen te maken …

 


Mooi zo👍,

Laat je hier nog even weten hoe de ontvangst dadelijk is met de nieuwe antenne? 


@m van ouds Fijn dat nu in ieder geval de juiste apparatuur onderweg is! Zou je kunnen laten weten hoe het gaat als deze binnen is? 


@m van ouds We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Beetje late reactie , ik heb het geïnstalleerd, maar ivm de gloed nieuwe woonlocatie mag ik de kabel niet door de muur .

maar heb oplossing om het nu via terras deur buiten te zetten , dit gaat prima en de paar uurtjes dat ik tv wilde kijken werkte het wel beter !!

dus opgelost!!

dak jullie wel !


Fijn:thumbsup_tone3: , en graag gedaan natuurlijk…..