Skip to main content
Antwoord

casnummer activeren

• October 23, 2019
  • 3 reacties
  • 213 keer bekeken

edwin0165
Nieuwkomer

hoe kan ik mijn casnummer activeren

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Edwin, welkom! Hoewel het antwoord van Nick op zich wel klopt ga ik ervan uit dat je al wel een abonnement hebt maar dat je nu problemen ervaart met de ontvanger. Kun je aangeven wat je ziet, of juist niet ziet? Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we dit nakijken en heractiveren indien nodig,

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 23, 2019

Door een abonnement te nemen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 23, 2019

Dat kan alleen een moderator voor jou doen. 

Een moderator wil graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2019

Hoi Edwin, welkom! Hoewel het antwoord van Nick op zich wel klopt ga ik ervan uit dat je al wel een abonnement hebt maar dat je nu problemen ervaart met de ontvanger. Kun je aangeven wat je ziet, of juist niet ziet? Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we dit nakijken en heractiveren indien nodig,