Skip to main content

Helaas doet mijn digitenne niets door een defecte adapter. Waar haal ik een nieuwe? Welke specificaties? Het gaat om de hxv7200 ontvanger

Hallo @Tjitze ,

Een moderator wil jou graag een nieuwe adapter sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dezegegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is


Hallo @Noordzee bedankt voor de reactie! Profiel is ingevuld!


Hi @Tjitze, welkom hier. 

In dit geval gaan we je ontvanger geheel omruilen, zonder antenne. Goed als ik de omruilafspraak hier inplan?

Primera Bolsward
Nieuwmarkt 13

8701KK Bolsward


Hallo @Alex_P ,

krijg ik dan een ander type/ formaat? Ik heb deze in de boot in een nis staan, veel groter gaat daar niet lukken. Primera Bolsward is 👌 


Formaat is min of meer identiek. Hoe heb je je huidige aangesloten? Via HDMI of Scart?

Heb je anders een foto van je huidige? 


Via HDMI. Ik heb nu geen foto paraat, het kastje is in de boot. Heb vanmiddag alles getest maar het kastje start niet op zeer waarschijnlijk omdat de adapter volgens mij geen spanning geeft. Ik Heb niets kunnen meten met de multimeter in elk geval.  Als ie nagenoeg gelijk is is het geen issue. Word de nieuw automatisch aan mijn abbonement gekoppeld/geactiveerd?

moet wel zoeken of ik de doos nog ergens heb van deze 😳 voor de ruil...


Als het via HDMI gaat zijn we er al :smile:. Doos maakt overigens niet uit, zolang het maar ingepakt is. En zonder antenne! Die heb je nog nodig. 

Maandag na 15 uur staat de ontvanger bij de Primera op je te wachten. Vergeet je ID-bewijs niet. 

Laat je ons weten of het hiermee goed werkt? 

 


Top! Doen we, bedankt en een prettig weekend!


@Alex_P  afstandsbediening ook mee ruilen?


@Alex_P  afstandsbediening ook mee ruilen?

Niet nodig. 


@Alex_P door omstandigheden pas dit weekend kunnen testen, maar alles werkt weer 100%! Bedankt.


@Alex_P door omstandigheden pas dit weekend kunnen testen, maar alles werkt weer 100%! Bedankt.

Top,