Ik probeer al sinds 22 december een defecte ontvanger van digitenne omgeruild te krijgen. Heb op 22 december ruim 45 minuten aan de telefoon gezeten en zou binnen 3 dagen teruggebeld worden. Op 3 januari zelf maar weer gebeld, allerlei testen gedaan en belofte gekregen dat er een nieuwe ontvanger opgestuurd zou worden. Vandaag, 6 januari, een coaxkabel ontvangen en dus maar weer gebeld. Weer 45 minuten aan de lijn gezeten totdat medewerkster iets ging nakijken en de verbinding ook maar verbrak. Opnieuw gebeld, medewerkster die ik net had gesproken kon ik niet weer aan de lijn krijgen dus hele verhaal maar weer uitgelegd. Medewerker heeft formulier ingevuld en misschien komt daar een nieuwe apparaat uit maar zeker is het niet. Kreeg de raad maar bij een kpn-winkel langs te gaan in de hoop dat er daar nog een nieuwe ontvanger voor digitenne beschikbaar zou zijn maar dat is ook niet zeker.
Kortom: ik zit met een defect apparaat en krijg dit met geen enkele mogelijkheid omgeruild. Overweeg nu alles bij KPN weg te halen (tv, internet, mobiele abonnementen, digitenne) en een andere provider te zoeken want ik heb geen zin om te betalen voor iets dat defect is en niet omgeruild kan worden.