Skip to main content

Ik probeer al sinds 22 december een defecte ontvanger van digitenne omgeruild te krijgen. Heb op 22 december ruim 45 minuten aan de telefoon gezeten en zou binnen 3 dagen teruggebeld worden. Op 3 januari zelf maar weer gebeld, allerlei testen gedaan en belofte gekregen dat er een nieuwe ontvanger opgestuurd zou worden. Vandaag, 6 januari, een coaxkabel ontvangen en dus maar weer gebeld. Weer 45 minuten aan de lijn gezeten totdat medewerkster iets ging nakijken en de verbinding ook maar verbrak. Opnieuw gebeld, medewerkster die ik net had gesproken kon ik niet weer aan de lijn krijgen dus hele verhaal maar weer uitgelegd. Medewerker heeft formulier ingevuld en misschien komt daar een nieuwe apparaat uit maar zeker is het niet. Kreeg de raad maar bij een kpn-winkel langs te gaan in de hoop dat er daar nog een nieuwe ontvanger voor digitenne beschikbaar zou zijn maar dat is ook niet zeker.

Kortom: ik zit met een defect apparaat en krijg dit met geen enkele mogelijkheid omgeruild. Overweeg nu alles bij KPN weg te halen (tv, internet, mobiele abonnementen, digitenne) en een andere provider te zoeken want ik heb geen zin om te betalen voor iets dat defect is en niet omgeruild kan worden.

Hallo @Eric J. de Jong ,

Een moderator wil graag de omwisseling van de defecte ontvanger verder regelen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Profiel aangevuld


Goedemorgen @Eric J. de Jong, wat een gedoe om een nieuwe wel werkende digitenne-ontvanger te krijgen. Het is nu voor je in gang gezet. Er komt een nieuwe jouw kant op. Alle info over de omruil ontvang je per sms en e-mail. 


Beste Jeroen,

 

Dank voor je actie en je hulp maar ik weet niet wat er nu aan het gebeuren is: een paar dagen geleden hebben we een pakketje van KPN ontvangen met daarin een nieuwe Digitenne ontvanger en vandaag krijgen we weer een bericht dat er een pakket van KPN bij het afleverpunt van PostNL gebracht is. Volgens mij heb ik nu alles (de ontvanger die we net hadden gekregen doet het), is die dan niet van jou afkomstig maar heeft de medewerker van de storingsdienst toch iets geregeld (die mij naar de KPN-winkel wilde sturen om mogelijk daar een ontvanger op te halen hoewel hij niet wist of die er zou zijn)?

 

Wat moet ik nu doen: dit tweede pakket ophalen, kijken wat er in zit en eventueel samen met de oude ontvanger terugsturen of dit pakket niet ophalen zodat het over 7 dagen weer teruggestuurd wordt?

 

Ik hoor het graag, sorry voor de overlast maar ik weet het nu even niet meer.

 

Groet, Eric


Als je nu al een goedwerkende Digitenne hebt, dan kun je het pakketje laten liggen, dat gaat dan wel weer retour naar KPN.Â