Skip to main content
Antwoord

Digitene ontvanger kwijt en ik wil het opzeggen

• March 11, 2023
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedemorgen, ik zou graag mijn digitene opwillen zeggen maar ik ben mijn ontvanger kwijt ik heb hem al ruim 2,5 jaar niet meer gebruikt en kan hem niet meer vinden. Hoe kan ik dit nu het beste regelen. 
Groet Ed

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Oxbowed opzeggen kun je via MijnKPN of via 0800 0402.

Als je de ontvanger al 2 ½ jaar niet meer gebruikt, waarom dan niet meteen abonnement opgezegd, nu heb he dus ook al 2 ½ jaar voor niets betaald lijkt het?

Op een gegeven moment krijg je een schrijven van KPN om de spullen terug te sturen, doe je dat niet krijg je een herinnering, doe je het dan nog niet krijg je een rekening voor de vervangingswaarde.

Zie ook de voorwaarden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Antwoord
  • March 11, 2023

Hallo @Oxbowed opzeggen kun je via MijnKPN of via 0800 0402.

Als je de ontvanger al 2 ½ jaar niet meer gebruikt, waarom dan niet meteen abonnement opgezegd, nu heb he dus ook al 2 ½ jaar voor niets betaald lijkt het?

Op een gegeven moment krijg je een schrijven van KPN om de spullen terug te sturen, doe je dat niet krijg je een herinnering, doe je het dan nog niet krijg je een rekening voor de vervangingswaarde.

Zie ook de voorwaarden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2023

Probleem opgelost topic kan gesloten worden. 

• March 11, 2023

Hallo @Oxbowed hoe is het opgelost, zijn we hier op het forum wel benieuwd naar en kunnen we rekening houden met de antwoorden voor een volgende gelegenheid.

Een leermoment dus.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2023

Hallo @JanD heb de ontvanger als nog gevonden had een helder idee dat ik nog een doos met spullen van onze verkochte boot had staan. Daar zat de ontvanger in 😁😁

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 12, 2023

@Oxbowed 

Je krijgt vanzelf van KPN een retourdoos opgestuurd waarin je de gevonden ontvanger naar KPN kunt terugsturen.