Skip to main content
Naast een vaste aansluiting hebben wij 2 Digitenne systemen, Daar hebben wij 2 nieuwe ontvangers voor gekregen. Die werkten allebei prima tot 2 dagen geleden. Nu is er geen signaal meer. Wij wonen in Born en ik zie nu, dat regio Limburg op 9 april is omgezet, Daarna zijn de problemen ontstaan,
Welkom bij de club. (al zit ik er niet in; hier in NH nog het oude systeem).

Er zijn heel veel vergelijkbare meldingen v.u. Limburg.

Zie dit topic: https://forum.kpn.com/digitenne-12/veranderingen-bij-digitenne-aanvullende-informatie-omzetting-regio-4-limburg-470269

Het heeft de aandacht van KPN. Een échte oplossing is er volgens mij nog niet.
Inmiddels ook langdurig contact gehad met klantenservice. Nog niet opgelost, maar men gaat verder kijken. Naast een interactieve verbinding hebben wij 2 Digitenne systemen, diehetzelfde probleem hebben, dat na 9 pril is ontstaan. Dit lijkt mij echt een KPN issue.
Dit lijkt mij echt een KPN issue.


Mij ook. Ook FTA kijkers (alleen NPO) melden geen ontvangst. De Duitse frequenties zijn / lijken te overheersend waardoor ontvangers de Nederlandse niet meer vinden / zien.
Gisteren ontvingen wij vrijwel niets. Opvallend was, dat bij een zenderduiding de datum totaal niet klopte. Inmiddels ontvangen wij weer een aantal zenders, maar NPO zit daar niet bij.
KPN heeft vandaag kennelijk hard gewerkt! We hebben nu ineens 33 zenders, waaronder de NPO’s en Veronica. Het is nog niet helemaal stabiel, maar een groot verschil met vanochtend. Heel fijn, dat men dit dejuiste aandacht heeft gegeven.
Gebruik je al de Funke V5 antenne en staat die buiten?
Nee. Ik heb nog de oude antenne. Volgens KPN was dat adequaat en tot 9 april werkte dat prima. Het lijkt nu redelijk OK, maar het is duidelijk een KPN verhaal.
De ontvangst in Limburg lijkt nu beter sinds ongeveer een uur.



Maar ik adviseer jou om de Funke V5 antenne buiten te plaatsen. Dat geeft een verdere verbetering. Er komt hier vanzelf een moderator langs, Die wil jou vast wel helpen aan een nieuwe buitenantenne.
Goedemorgen allemaal, We zien verschillende berichten binnenkomen waarbij het probleem is opgelost m.b.t. het signaal in Limburg, maar niet voor iedereen is dit het geval. We snappen dat dit vervelend is en willen jullie graag allemaal voorzien van een antwoord. Daarom wil ik jullie verwijzen naar het centrale topic: Veranderingen bij Digitenne: Aanvullende informatie omzetting Regio 4 (Limburg). Hier legt mijn collega Erik uit hoe het kan waarom je problemen ervaart. Mocht je antwoord niet in dit topic staan, laat het ons vooral weten in het betreffende topic.