Beste mevrouw/meneer
Dat digitenne abonnement heb ik maanden geleden al opgezegt en dacht dat het nu wel is geregeld zou zijn. Nu krijg ik deze mail dat eindelijk die digitenne beëindigd word. Alleen vind ik het vreemd dat ook mijn mail verwijdert word
Wat heeft dat te maken met digitenne?????
Ik ben van Telfort overgenomen door KPN en heb dus bij KPN een mail account en die wil ik graag houden. Dus liever niet opheffen.
Een andere opmerking:
Ik vind dat KPN héél slecht te bereiken is voor de klant, zeker voor de wat oudere mensen
Groet,
J.Kramer
Van: Klantenservice van KPN <noreply@kpn.com>
Verzonden: dinsdag 5 januari 2021 23:28
Aan: ************
Onderwerp: Stopzetten e-mail (klantnummer: *********)
Geachte heer / mevrouw Kramer, |
|
|
|
| U hebt enige tijd geleden uw Digitenne abonnement op de ********** beeïndigd bij KPN. |
|
|
|
E-mail Bij uw abonnement staan de volgende e-mailbox(en) geregistreerd: ****************
Wij beëindigen deze e-mailbox(en) en alle daaraan gekoppelde e-mailadressen op 19 januari 2021. U kunt dan geen e-mails meer ontvangen en versturen.
Webmail Gebruikt u alleen Webmail? Bewaar dan uw e-mailberichten in een ander e-mailprogramma (zoals Outlook) of sla ze lokaal op. Doet u dit niet, dan raakt u alle e-mailberichten kwijt. |
|
|
|
|
| MijnKPN U kunt uw oude facturen in MijnKPN behorend bij klantnummer ************ tot 19 januari 2021 bekijken en downloaden. > Ga naar MijnKPN Hebt u nog vragen? Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.
> Vind uw antwoord Met vriendelijke groet, Jörg Kramer Directeur Klantenservice |
|
|
|
|
Wat vindt u van deze e-mail? |
|
|
|
| KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA Den Haag - KvK nr. 27124701 |
| |
|
|