Skip to main content

 

Beste mevrouw/meneer

 

Dat digitenne abonnement heb ik maanden geleden al opgezegt en dacht dat het nu wel is geregeld zou zijn. Nu krijg ik deze mail dat eindelijk die digitenne beëindigd word. Alleen vind ik het vreemd dat ook mijn mail verwijdert word

Wat heeft dat te maken met digitenne?????

Ik ben van Telfort overgenomen door KPN en heb dus bij KPN een mail account en die wil ik graag houden. Dus liever niet opheffen.

 

Een andere opmerking:

Ik vind dat KPN héél slecht te bereiken is voor de klant, zeker voor de wat oudere mensen

 

 

Groet,

J.Kramer

Van: Klantenservice van KPN <noreply@kpn.com>
Verzonden: dinsdag 5 januari 2021 23:28
Aan: ************
Onderwerp: Stopzetten e-mail (klantnummer: *********)

 

 

0207621578

 

Stopzetten e-mail

 

 

 

 

 

 

 

 

Geachte heer / mevrouw Kramer,

 

 

U hebt enige tijd geleden uw Digitenne abonnement op de ********** beeïndigd bij KPN.

 

E-mail
Bij uw abonnement staan de volgende e-mailbox(en) geregistreerd: ****************

Wij beëindigen deze e-mailbox(en) en alle daaraan gekoppelde e-mailadressen op 19 januari 2021. U kunt dan geen e-mails meer ontvangen en versturen.


Webmail
Gebruikt u alleen Webmail? Bewaar dan uw e-mailberichten in een ander e-mailprogramma (zoals Outlook) of sla ze lokaal op. Doet u dit niet, dan raakt u alle e-mailberichten kwijt.

 

 

MijnKPN
U kunt uw oude facturen in MijnKPN behorend bij klantnummer ************ tot 19 januari 2021 bekijken en downloaden.

> Ga naar MijnKPN

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

> Vind uw antwoord


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

 

 

 

 

 

Wat vindt u van deze e-mail?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA  Den Haag - KvK nr. 27124701

 

 

icon-envelope-tick-green-avg-v1.png

Virusvrij. www.avg.com

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @gwnopa! Welkom op ons KPN Forum. Had je een los Digitenne abonnement of zat het bij het Telfort Thuis (internet, vast bellen & tv) in? 
Er zit vast een beetje haast achter. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Postcode, huisnummer en het klantnummer is voldoende. 

 

Een andere opmerking:

Ik vind dat KPN héél slecht te bereiken is voor de klant, zeker voor de wat oudere mensen

 

Wat betreft deze opmerking. Wij zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je een medewerker wilt spreken en wacht totdat je aan de beurt bent. 
Je kunt ook bij mijn collega's terecht om dit uit te laten zoeken.