Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb een aanvraag gedaan afgelopen zondag en wel bevestiging gehad. Maar geen mail over verloop daarvan. Graag wil ik weten of als abonnee recht op hebt van 5 euro per maand ipv 13 euro per maand (actie) half jaar daarna 18 euro per maand. Dit klopt niet. En wat ik verschrikkelijk mis chat functie die onmisbaar is voor doven en slechthorenden kan ik niet meer vinden! Heel jammer!

Hallo @Moontje77 , de chatfunctie bestaat niet meer sinds kort, maar je kunt KPN ook bereiken via Twitter en Facebook of de lokale KPN-winkel.

 


En via dit forum.

Heeft u een thuis abonnement voor internet? 


Hallo @Moontje77 ,

Wanneer je een abonnement hebt op internet-thuis in combinatie met minimaal één KPN-TV-aanvulling (interactieve TV), dan kun je voor vijf euro per maand een aanvullende Digitenne-ontvanger erbij huren. Dit kun je regelen via MijnKPN of anders eventueel (via een kennis?) via 0800-0402.

Als je geen KPN-TV hebt, maar alleen internet-thuis van KPN, dan moet je helaas het volle pond betalen en dat is normaal gesproken achttien euro per maand. 

De chatfunctie bestaat sinds 1 juli 2022 niet meer bij KPN. Gelukkig kunnen wij jou wel hier via het forum van dienst zijn.  

 


Hallo @Moontje77 ,

Wanneer je een abonnement hebt op internet-thuis in combinatie met minimaal één KPN-TV-aanvulling (interactieve TV), dan kun je voor vijf euro per maand een aanvullende Digitenne-ontvanger erbij huren. Dit kun je regelen via MijnKPN of anders eventueel (via een kennis?) via 0800-0402.

Als je geen KPN-TV hebt, maar alleen internet-thuis van KPN, dan moet je helaas het volle pond betalen en dat is normaal gesproken achttien euro per maand. 

De chatfunctie bestaat sinds 1 juli 2022 niet meer bij KPN. Gelukkig kunnen wij jou wel hier via het forum van dienst zijn.  

 

@Moontje77 

Is het gelukt via MijnKPN of (via een kennis) 0800-0402?   


Hoi, het is gelukt en heb pakket reeds in huis.

Bedankt en dit mag afsluiten topic.